English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه فعالین دانشجوئی دانشگاه تبریز در مورد دستگیری غیر قانونی افسانه توقیر و سایر دانشجویان

ملت بزرگ آذربایجان، 1خرداد 91 صفحه زرین دیگری از صفحات مبارزه زنان و مردان آذربایجان افزود. جو شدید امنیتی و گسیل نیروهای ضد شورش و ضد مردمی سپاه و بسیج و مزدوران اطلاعاتی از سایر استانها به آذربایجان برای ایجاد رعب و وحشت و جلوگیری از تجمع مسالمت آمیز دریاچه ارومیه و عدم توفیق مزدوران رژیم، بار دیگر عزم و اراده ملت آذربایجان را به دنیا نشان داد. حرکت ملی آذربایجان ثابت نمود که هرجا منافعش ایجاب کند با هر میزان از حکومت نظامی قادر به بیان خواسته های خویش است.

اما در این جو ارعاب و تهدید و دستگیری های غیر قانونی، دانشگاههای آذربایجان مورد هجمه بسیار زیاد مزدوران اطلاعاتی رژیم می باشد. روز 1 خرداد 91 افسانه توقیر از تبار تومروس ها و هجرها و نگارها و آذرهای آذربایجان در صحن دانشگاه توسط نیروهای مزدور و حلقه به گوش فاشیزم فارس دستگیر شد. جرم او تنها عضویت در کانونی است که نام مقدس آذربایجان را بر پیشانی خود دارد. کار رژیم کثیف و فاشیستی بدان جا رسیده که افسانه مخل امنیت آن و دشمن درجه یک آرمان هایش بشمار می رود. در عصر همان روز 5تن از شیر زنان تورک آذربایجان در ارومیه شهر حماسه و مقاومت آذربایجان دستگیر شدند تا مزدوران اطلاعاتی رژیم اضافه حقوق و مزایای اندک خود را از رژیم فارس بگیرند.

روزها خواهد گذشت و حماسه ها تکرار خواهد شد و اکنون که رژیم ضد مردمی و فاشیست جمهوری اسلامی تصمیم به دستگیری و ارعاب و تهدید و اخراج جوانان دانشجو و مردم آذربایجان گرفته است، ما دانشجویان دانشگاه تبریز به مزدوران فاشیزم فارس اعلام می کنیم که همه در صف افسانه توقیرها و سایر دوستان در بندمان که غیر قانونی به جای کلاس درس در زندان جمهوری اسلامی هستند، می باشیم و برای سربلندی آذربایجان، اگر رژیم سفاک جمهوری اسلامی و فاشیزم فارس تنها راهش گذار از زندان می باشد، ما آماده پرداخت هر هزینه ای هستیم. 1 خرداد ارومیه وتبریز و 4 خرداد سولدوز، به زودی تمام شهرهای آذربایجان به ندای حق خواهی دختران و شیرزنان و جوانان خویش خواهد پیوست. آنروز زیاد دور نیست. 16 خرداد 1391 روز جهانی محیط زیست فرصت مناسبی است جهت نشان دادن وحشیت رژیم جمهوری اسلامی به تمامی دنیا. فریاد حق خواهی دانشجویان زندانی تبریز و شیرزنان دستگیر شده ارومیه خواهد شد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter