English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

امام جمعه مشهد: عربستان یک غده ی سرطانی است

آیت الله علم الهدی، آل سعود را یک غده سرطانی بعد از اسرائیل عنوان کرد و بیان داشت: مأموریت دولت سعودی تنها مسأله کشتار مردم بحرین نیست، مأموریت وسیع تر و گسترده تر دولت سعودی این است که یک تهاجم همه جانبه از چند کشور عربی علیه ایران به وجود آورده و جنگ بین مسلمانان ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، با اشاره به این‌که 20 فروردین مصادف است با فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر قطع رابطه با امریکا، اظهار داشت: 20 فروردین ماه 1359با فرمان امام خمینی(ره) ارتباط ایران و آمریکا قطع شد و این بزرگ‌ترین نعمتی است که باعث تداوم انقلاب اسلامی در در بیش از سی سال گذشته شده است.

وی با تأکید بر اینکه رابطه و مذاکره با آمریکا جایگاهی ندارد، یادآور شد: امام خمینی فرمودند‌«‌رابطه ما با آمریکا رابطه میش با گرگ است.»

آیت الله علم الهدی ابراز داشت: مگر می توان پذیرفت آمریکا به خاطر برخورداری از سفارت خانه در یک کشور از ناپاکی و جنایت دست بر دارد، آمریکا در عراق سفارتخانه داشت و در عین حال به این کشور حمله کرد و چندین سال ارزش انسانی را به باد چپاول و نابودی گرفت.

وی با تأکید بر این‌که ایران اهل گفت‌وگو و مذاکره است؛ اما نه مذاکره با دولت درنده‌ای همچون آمریکا‌ خاطرنشان کرد: نمونه بارز این درندگی آمریکا را امروز در بحرین شاهد هستیم و امرور بحرین مظهر جنایت آمریکا است.

امام جمعه مشهد با بیان این‌که در موضوع بحرین عمال سعودی لشکر آمریکا شده‌اند، تصریح کرد: اگر صحنه جنایت‌های عمال سعودی که لشکر آمریکایی شدند را با صحنه جنایات سربازان اسرائیلی در فلسطین مقایسه کنیم، تفاوتی در آن نمی بینیم زیرا آل سعود مأمور امریکا و حکومت دست نشانده آمریکا است.

وی با اشاره به این‌که امروز جنایتی که دولت سعودی می کند، تحقیر ملت عربستان است، بیان داشت: آمریکا سرباز لا اله الا الله گو را آورده تا برادر مسلمان خود را در بحرین به قتل برساند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بعد از ابوغریب و گوانتانامو، سومین زندان آمریکا در عربستان است و عمال سعودی انقلابیون بحرین را که دستگیر کرده به زندان آمریکای عربستان می برند.

وی با بیان این‌که اقدامات دولت سعودی در کشتار مردم بحرین سبب شده ماسک نفاق از این دولت کنار رود، ابراز داشت: امروز ثابت شده است که عربستان در عصر حاضر همان لشکر قریش در دوره صدر اسلام در احد و بدر است و مقابله ای که آن روز لشکر قریش با اسلام داشت امروز دولت سعودی همان مقابله را با دنیای اسلام دارد.

آیت الله علم الهدی آل سعود را یک غده سرطانی بعد از اسرائیل عنوان کرد و بیان داشت: ماموریت دولت سعودی تنها مسأله کشتار مردم بحرین نیست، ماموریت وسیع تر و گسترده تر دولت سعودی این است که یک تهاجم همه جانبه از چند کشور عربی علیه ایران به وجود آورده و جنگ بین مسلمانان ایجاد کنند.

وی با اشاره به وجه تمایز اتفاقات بحرین با سایر کشورهای عربی، ادامه داد: مسأله بحرین با همه نقطه های خیزش اسلامی تفاوت دارد. آل سعود و آمریکا می خواهند کشورهای عرب دست نشانده خود را هماهنگ کنند و بین مسلمانان جنگ برادر کشی راه بیندازند.

امام جمعه مشهد با بیان این‌که آمریکا جرأت تجاوز نظامی به کشورمان را ندارد و می داند در صورت این تجاوز، ایران به قبرستان سربازانش تبدیل خواهد شد از این رو در صدد ایجاد جنگ در منطقه است، افزود: آمریکا با این اقدام می خواهد ایران در حمایت از مردم بحرین به وسط میدان مقابله بیاید تا بتواند از این موقعیت برای نیل به اهداف استکباری اش استفاده کند که مصداق بارز این امر مذاکرات اخیر وزیر دفاع آمریکا با مسوولان عربستان و طرح مستقیم مسئله ایران است.

وی با انتقاد از عملکرد اتحادیه عرب در موضوع بحرین گفت: این اتحادیه در تمام خیزش‌های کشورهای عربی از مردم دفاع کردند؛ اما در قضیه بحرین لشکر‌کشی عربستان را تأیید کردند که این امر نیز نشان می دهد آنها نیز با آمریکا در یک مسیر گام بر می‌دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که خوشبختانه مردم ایران بیدارند، ادامه داد: هر چه به فرج حضرت مهدی(عج) نزدیک می‌شویم فشارهای استکبار نیز بیشتر شده و هر چه پیروزی اسلام و گستره دین اسلام در جهان بیشتر می شود بر درندگی آمریکا و استکبار علیه مسلمانان نیز افزوده می‌شود.

تابناک

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter