English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دعوت به راهپیمایی اعتراضی در گوتنبورگ سوئد، در اعتراض به سرکوب گسترده ی فعالین ترک و عرب

آذوح: در ماه ژوئن گذشته چهار فعال و مبارز سیاسی ملت عرب الاحواز که تنها جرمشان دفاع از حقوق اولیه انسانها در اهواز بود توسط رژیم جمهوری اسلامی به دار آویخته شدند و رژیم دیکتاتور و فاشیست جمهوری اسلامی 5 جوان دیگر را به اتهام محاربه به اعدام محکوم کرده است. این جوانان که همگی از قشر روشنفکر جامعه هستند تنها به سبب تلاش برای احقاق حقوق ملت خود به پای چوبه دار می روند و مسلما حق اینان و حق هیچ انسانی اعدام نیست.

از سوی دیگر، دستگیری گسترده و حساب شده ی تعداد زیادی از فعالین سیاسی آذربایجان در روزهای گذشته موج جدیدی از برخورد امنیتی با اندیشمندان و مبارزین آذربایجانی را به راه انداخته است. بیش از 30 بازداشت تنها در دو هفته ی گذشته نشان از گستردگی برخورد و خشونت رژیم ایران در مواجهه با ملت ترک آذربایجان دارد. فعالینی که تنها خواسته شان حق تعیین سرنوشت برای ملتشان است.

ما جمعی از تشکلهای آذربایجانی و عرب برای دفاع از این مبارزین و محکوم کردن سیاستهای ضدبشری جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در گوتنبورگ به خیابانها خواهیم آمد و حمایت خود از تمامی فعالین سیاسی ملل تحت ستم ایران اعلام خواهیم داشت.

اگر به انسانیت ایمان داریم باید به پا خیزیم. باید جلوی رژیم سفاک جمهوری اسلامی را گرفت. ما نمی توانیم با سکوتمان بر جنایات این رژیم صحه گذاریم. بیایید تا به مردمانمان نشان دهیم که برایمان مهم هستند. بیایید به دنیا نشان دهیم که انسانیت برایمان مهم است.

Tid: Lördagen 14 juli kl. 14-15

Plats: Kungsportsplatsen mittemot Salu Halen

جنبش ملی دموکرات عرب در احواز

جنبش دانشجویی آذربایجان- آذوح

حزب دموکرات آذربایجان جنوبی- گادپ

نوبیداری حرکت ملی آذربایجان جنوبی- یئنی گاموح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter