English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه هواداران تراختور آزربایجان، نامگذاری بازی اول تراختور با سایپا به نام زندانیان سیاسی آزربایجان

سالی که گذشت همراه با حوادث زیادی همچون سالهای گذشته در تاریخ پرزرق آزربایجان بود .

در حالی که برخی از فعالین ملی مدنی آزربایجان همچون سمبل مقاومت ملی آزربایجانیها " سعید متین پور " سالهاست که به علت دفاع از وطن مادری و حقوق ملی آزربایجانیها مجبور به گذراندن عمر جوانی خویش در زندانهای حاکمیت راسیستی فارس ایران است .

سال گذشته نیز قهرمانان ملی آزربایجان در پی دفاع از خاک وطن و هستی خویش گرفتار عوامل نیروهای امنیتی حاکمیت شده و روانه زندان گشته اند .

امسال نیز که نام مبارزه برای نجات دریاچه تشنه اورمیه را به یدک می کشد از سوی فعالین ملی آزربایجان تبدیل به سالی کابوسی برای حاکمیت گشته است .

فعالین شجاع و نستوه آزربایجان امسال در چندین نوبت دست به تجمعات اعتراضی بر علیه سیاستهای آپارتایدی حاکمیت نسبت به خشکانیدن دریاچه اورمیه زدند و به تبع آن جمع کثیری از فعالین ملی مدنی حرکت ملی آزربایجان دستگیر ، شکنجه و روانه زندان گردیدند و هنوز که هنوز است برخی از آنها ناجوانمردانه با گذشت 2 ماه از دستگیریشان بلاتکلیف مجبور به تحمل شکنجه های عوامل اطلاعاتی حاکمیت هستند .

لذا هواداران تراختور آزربایجان برای پاسداشت و قدردانی از زحمات بی دریغ فعالین شجاع حرکت ملی آزربایجان ، آغازین روز از فصل جدید لیگ برتر، بازی تراختور و سایپا را به نام زندانیان سیاسی حرکت ملی آزربایجان حصر کرده و یکبار دیگر به حاکمیت جائر و فاشیستی اسلامی ایران گوشزد می کند که بدون شک روزی فرا خواهد رسید که ملت بزرگ آزربایجان جواب تمامی این مظالم بر علیه ملتمان را خواهند داد .

" آزربایجان وار اولسون ــ توتولانلار آزاد اولسون "

27/4/1391

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter