English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

پيام تسليت باي بک: آذربايجان از اين مصيبت نيز سربلند خواهد گذشت و نيروي خود را باز خواهد يافت

باشيميز ساغ اولسون٫

باي بک از آذربايجانيهاي داخل و خارج تقاضا دارد به اخبار و آمارها کفايت نکنند و اقدامات لازمه را در اسرع وقت انجام دهند. مطلع شده ايم که کاروانهاي امدادي از تبريز و ديگر شهرها به مناطق خسارت ديده شده اعزام شده اند که داراي ماهيتي ملي ميباشند و بدون توجه به دستورات مرکز انجام ميابند. همچنين٫ جمع اوري کمکهاي نقدي و جنسي از سوي هموطنان خيرمان نيز آغاز شده است تا بار ديگر انساندوستي و اتحاد ملي خود را به دشمن اشغالگر ثابت نمايند. باي بک از تک تک فعالان و خيران تشکر کرده و آرزوي سلامتي و پيروزي براي آنان دارد.

از نگاهي ديگر٫ زمين لرزه هاي پرقدرتي که باعث کشته و مجروح شدن٫ همچنين بيخانمان شدن هزاران آذربايجاني شده است بار ديگر چهره پليد شوونيسم فارسهاي اشغالگر را نمايان ساخته است.

به گزارش باي بک٫ مقامات رسمي دولت اشغالگر ايران نه اينکه در پيشگيري از افزايش تلفات جاني و مالي اقدام عاجل و تاثيرگذاري نکرده اند٫ بلکه گروههاي مختلف نظام براي خود و اهداف خود سفره اي پهن کرده و در حال سؤاستفاده هستند. اپوزيسيون رژيم در خارج نيز به سهم خود از آب گل آلود ماهي ميگيرد.

طرفداران جنبش مرده سبز از يک طرف٫ رضا ربع پهلوي از يک طرف و محسن رضايي از يک طرف مشغول صدور بيانيه و اعلام روزههاي عزاداري عمومي و ملي هستند! اينها که از پر زدن پشه نيز خبردارند٫ ديرهنگام بودن واکنش خود را عدم خبررساني تلويزيون ملي ايران! معرفي ميکنند گويا وجود خبرنگاران در توالت عمومي مخالفان خود را فراموش کرده اند تا خبرهاي دست اول را در سايتهاي خود منتشر نمايند!

همچنين٫ بيانيه هاي کنايه آلود اين شوونيستها حاوي توهين به ملت آذربايجان نيز ميباشند. عدم استفاده از اسم آذربايجان و به کار بردن شمال غرب ايران (يا کشور عزيزمان ايران!) و نيز آذري زبان خواندن تورکهاي آذربايجاني نمونه هايي از اين سؤاستفاده ها و توهينها ميباشند. حمله به رقبا در دولتي که خود پايه گذرش بوده اند نيز يکي از اقدامات منحرف کننده از سوي رقبا ميباشد. رژيم اشغالگر فارس در هر زمينه اي نامردي خود و نيز ضد تورک بودن خود را به ثبوت رسانده است و اين رژيم بدون توجه به ظاهر اسلامي٫ شاهي يا سبز٫ هميشه در قبال آذربايجان دورويي کرده است.

هموطنان آذربايجاني ما در غم از دست دادن عزيزان خود ماتم گرفته اند٫ در اين روزگار گراني و کمبود دار و ندار خود را از دست داده اند. براي زنده ماندن تقلا ميکنند و با دستهاي خود آوار را جستجو ميکنند تا شايد عزيزي٫ انساني را به زندگي بازگردانند. با اينحال٫ رژيم اشغالگر فارس تنها به وجود دو پزشک عمومي در ورزقان بسنده ميکند٫ به وجود دو آمبولانس در اهر بسنده ميکند و به وجود دو درمانگاه چادري با امکانات بسيار محدود بسنده ميکند. ماموران رژيم نيز در حال ارائه آمار قربانياني که دم به دم افزايش ميبابند مدعي وجود تمامي امکانات و عدم نياز به ارسال کمک به منطقه هستند! در اين گيرودار٫ تبليغات مسمومي نيز بر عليه مدياهاي آذربايجان جنوبي در جريان است تا آنها را به دامن زدن به اغتشاشات متهم سازند و عمق فاجعه را زير سوال ببرند.

باي بک با تسليت به مردم آذربايجان٫ اعلام ميدارد که کمک رساني دولت به مناطق مصيبت زده آذربايجاني در حد ناچيزي بوده و تبليغات رنگارنگ که به تازگي از سيماي سفارشي رژيم فارس پخش ميشود نيز محدود به مناطق مرکزي شهر ميباشند. روستاها و مناطقي که بيشترين خسارات را ديده اند هنوز از سوي هيچ مسئولي بازديد نشده اند و آمار کشته شدگان در آن مناطق لحاظ نگشته اند. ارسال ديرهنگام دو هليکوپتر که داراي قدرت پرواز در تاريکي را ندارند نيز توهيني ديگر به مردم آذربايجان است. آماده باش ظاهري در هلال احمر شهرهاي فارس نشين و اعلام آمادگي آنها براي ارسال کمک در مقابل پيامهاي "قربانتان شويم٫ نيازي نيست" مسئولان مزدور محلي فقط استفاده تبليغاتي دارد.

به گزارش باي بک٫ برخورد رژيم اشِغالگر فارس با مصيبت زلزله آذربايجان در حد برخورد آن رژيم با کشته شدن دو قاچاقچي ايراني در عربستان نيز نبوده است. با اين مقايسه٫ ميتوان نوع نگاه اين رژيم به اذربايجان را به روشني تمام حس کرد. هموطنان آذربايجاني و انسانهايي که از صميم قلب به اين حادثه پرداخته و کمکهاي خود را دريغ نميدارند جاي خود را دارند. ابراز همدردي با آذربايجان٫ بدون داشتن هرگونه سؤنيتي٫ از سوي آذربايجانيان مورد قدرداني قرار ميگيرند.

خاطرنشان ميسازد که تعداد کشته شدگان در زلزله هاي پي در پي از مرز ۵۰ تن گذشته اند ولي آمار رژيم اشغالگر فارس هنوز از ۱۸۰ فراتر نرفته است! به گزارش باي بک٫ آمار واقعي کشته شدگان حداقل ۴ برابر خواهد شد و اگر امدادرساني و جستجوي کارآمد آوار در همين حدي باشد که رژيم اشغالگر ميخواهد٫ جانباختگان آذربايجاني به هزارها تن خواهند رسيد.

آذربايجان از اين مصيبت نيز سربلند خواهد گذشت و نيروي خود را باز خواهد يافت.

باي بک

۱۲/۰۸/۲۰۱۲

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter