English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اکنون نوبت زلزله ماست ، ملت آزربایجان را به عصیان فرا می خوانیم

حادثه زلزله آزربایجان جنوبی و تلفات حاصله به قدری دهشتناک و غم انگیز است که تا انسان از نزدیک حادثه دیدگان را مشاهده نکند به عمق فاجعه پی نمی برد رفتار کثیف حاکمیت راسیستی فارس ایران در قبال زلزله زدگان مظلوم منطقه قاراداغ به قدری ننگین است که شاید نتوان برای این رفتار غیر انسانی مثالی در تاریخ بشریت به خاطر آورد .

اکنون بیش از دو هفته از حادثه گذشته است در طول این دو هفته بد نیست مروری کوتاه به نوع رفتار حاکمیت نژاد پرست ایران بیاندازیم .

روز اول حادثه ، رسانه های حاکمیت در یک اقدام غیر انسانی دست به بایکوت خبری زلزله زدند ، نیروهای امداد حاکمیت در یک اقدام غیرمسئولانه یک روز بعد به برخی مناطق حادثه دیده اعزام شدند ، نیروهای نطامی ایران در طول این دو هفته به جای کمک به ملت جلوی کمکهای دولتهای دوست و ملتمان را هم گرفتند ، چندین تن از فعالین ملی و گروهکهای کمک و امدادرسانی مردمی از سوی نهادهای امنیتی دستگیر شده اند ! تعداد کشته شدگان در کمال بی شرمی از سوی حاکمیت بسیار کمتر از تعداد واقعی نشان داده شده است ، رهبر ایران شش روز بعد آنهم تحت تاثیر حرکت ملی ازربایجان اجبارً به محل حادثه دیده رفت ، رئیس جمهور ایران 12 روز بعد با بیشرمی تمام مجبوراً به محل حادثه دیده رفن و غیره عزیزان با دیدن این تراژدی بسیار غم انگیز ، ما نمی توانیم دست بر روی دست گذاشته روزه صبر در پیش بگیریم . ما از کلیه ملتمان می خواهیم به منطقه حادثه دیده سفر کنند قطعاً هر آزربایجانی غیوری با دیدن چنین صحنه های غم انگیزی خونش به جوش خواهد آمد .

ایا این است لیاقت ملتی که هزاران سال بنیان گذار مدنیت و انسانیت در تاریخ بشریت بوده است ؟

امروز قاراداغ فردا شاید نوبت شماست ای تبریزی ، ای اورمیه ای ، ای اردبیلی و زنجانی و ای آزربایجانی .اکنون دیگر نوبت زلزله ماست ، ما دیگر نمی توانیم به این ذلت تن در دهیم

. ما تمامی ملت آزربایجان به خصوص فعالین ملی را دعوت به عصیان و اعتراض عمومی در تمامی شهرهای آزربایجان می کنیم . از تمامی گروهها و تشکلات ملی می خواهیم دست در دست هم داده و زمانی مشخص را برای اعتراضات عمومی در نظر گیرند .

حاکمیت راسیستی ایران بداند که ملت آزربایجان هرگز رفتار وحشیانه و بی اعتنایی ملت ایران را نخواهد بخشید زمان ، زمان رفتن شما اشغالگران است و ملت آزربایجان انتقام این رفتار غیر انسانی تان را خواهند گرفت .

جمعی از فعالین حرکت ملی آزربایجان ــ تبریز

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter