English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ویدیویی 10 دقیقه ای از حواشی دیدار تراکتورسازی و سپاهان در تبریز

آذوح: ديدار تيم هاي تراکتورسازي و سپاهان از ساعت 16:45 در ورزشگاه سهند و در حضور قریب به 100 هزار هوادار پرشور تراکتور آغاز شد و در پایان با پیروزی 3 بر 1 تیم اصفهانی به اتمام رسید.

ابراهيم توره در دقیقه ی 26 روی اشتباه محمد نصرتی و در غفلت مدافعان تراکتور توانست سپاهان را پیش اندازد در ادامه تلاشهای تراکتور برای جبران نتیجه مثمر ثمر نبود و نیمه ی اول با پیروزی 1-0 سپاهان به اتمام رسید.

در آغاز نيمه دوم فشار تراکتور براي باز نمودن دروازه سپاهان نتيجه داد و در دقیقه ی 47 ضربه ی کرار با اشتباه احسان حاج صفي منجر به گل خودي شد تا نتیجه مساوی شود.

در دقيقه 69 بار ديگر سپاهان در آشفتگی و تعلل خط دفاعی تراکتور توسط محسن بنگر به گل رسيد. ابراهيم توره در دقيقه 80 توانست گل سوم سپاهان را به ثمر برساند.

سپاهان با اين پيروزي 61 امتيازي شد و اختلاف 5 امتياز خود با ذوب آهن را در صدر جدول حفظ نمود و تیراختور هم که براي کسب سهميه آسيايي به پيروزي در اين مسابقه نياز مبرمی داشت با همان 50 امتياز در رده چهارم باقي ماند.

هرچند که تراکتور در این مسابقه باخت اما بازهم هواداران به عنوان یاوران همیشگی تیم محبوب آذربایجان برای حضور پرازدحام در این دیدار سنگ تمام گذاشته و با خلق حماسه ای دیگر برگ ذرین دیگری بر افتخارات فوتبال آذربایجان افزودند. علیرغم باخت تراکتور در این مسابقه ی پرافت و خیز بازهم نگاههای پرامید هواداران به روزهای پر تب و تاب آینده دوخته شده است.

برای دیدن حواشی این دیدار پر افت و خیز بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://www.youtube.com/watch?v=3a_JBRLQ8vs

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter