English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

عمليات اجرايي 20 كيلومتر از اتوبان تبريز - ارمنستان امسال آغاز مي شود

آذوح: نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي گفت: عمليات اجرايي احداث 20 كيلومتر از بزرگراه تبريز - ارمنستان امسال آغاز مي شود. عليرضا منادي سفيدان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: وظيفه احداث اين مسافت از پروژه فوق با اختصاص 50 ميليارد ريال اعتبار بر عهده شهرداري تبريز خواهد بود.

وي، با اشاره به اهميت ساخت اين آزاد راه ، اظهار داشت : با توجه به اينكه اين بزرگراه يك مسير گردشگري فوق العاده ديدني محسوب مي شود، به همين جهت تلاش شده تا در بودجه سال جاري براي آن اعتبار ويژه اي در نظر گرفته شود.

منادي گفت: 70 روستا در مسير اين بزرگراه قرار دارد كه جذابيت هاي خاصي براي گردشگران به وجود مي آورد و علاوه بر اين، با احداث اين بزرگراه تمام روستاهاي اطراف از بن بست خارج و فاصله آنها تا مركز استان به طور چشمگيري كاهش و سبب اشتغال زايي جوانان منطقه مي شود.

وي، دسترسي آسان مردم منطقه به بازارچه هاي مرزي مشترك را از ديگر مزيت هاي ساخت اين آزاد راه عنوان كرد و افزود : با بهره برداري از بزرگراه تبريز- ارمنستان، شهر تبريز به پل ارتباطي ايران و ارمنستان تبديل مي شود و مردم اين شهر مي توانند هر روز به بازارچه هاي مرزي رفت و آمد داشته باشند.

كل پروژه بزرگراه تبريز - ارمنستان 150 كيلومتر طول دارد.

آینانیوز

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter