English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

انتشار کاریکاتوری توهین آمیز به حضرت یوسف، در نشریه تحت مدیریت حسین شریعتمداری!+ تصویر

آذوح: این کاریکاتور داستان مربوط به حضور حضرت یوسف(ع) در جمع زنان دعوت شده توسط زلیخا و به دنبال آن بریدن دستهای مهمانان توسط چاقو به سبب آنکه محو زیبایی یوسف شده بودند را در شکلی نامتعارف و توهین آمیز به سیاق جوانان مدگرای امروزی به تصویر می کشد.

به گزارش شبکه ایران به نقل از ایران آباد، نشریه کیهان کاریکاتور وابسته به موسسه کیهان، به ریاست حسین شریعتمداری، کاریکاتوری منتشر کرده که در آن به یکی از پیامبران توهین شده و یکی از روایت های قرآنی را مورد هجو قرار داده است.

کاریکاتور نشریه کیهان کاریکاتور آشکارا یکی از مهم‌ترین سوره‌های قرآن و شخصیت یکی از پیامبران خدا را به باد تمسخر گرفته است.

دو ماهنامه کیهان کاریکاتور در شماره 245-246 (مرداد و شهریور 1391) خود کاریکاتوری را در صفحه 49 منتشر کرده است با عنوان «زلیخا شو» نام گذاری شده است، کاریکاتوری که داستان مربوط به حضور حضرت یوسف(ع) در جمع زنان دعوت شده توسط زلیخا و به دنبال آن بریدن دستهای مهمانان توسط چاقو به سبب آنکه محو زیبایی یوسف شده بودند را در شکلی نامتعارف و توهین آمیز به سیاق جوانان مدگرای امروزی به تصویر می کشد. این کاریکاتور آنقدر واضح است که هیچ مفهوم دیگری را به ذهن متبادر نمی کند. و تاسف بار تر اینکه با گذشت چندین روز از توزیع وسیع این دو ماهنامه موسسه کیهان هیچ تلاشی برای جمع آوری این نشریه نکرده است.

آسمان

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter