English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

تبریز مانند تهران صاحب تیم های سرخابی در لیگ برتر می‌شود

آذوح: به گزارش سرویس ورزشی برنا، با شکست تیم صدرنشین مس سرچشمه رفسنجان برابر شیرین فراز کرمانشاه و همچنین توقف تیم رده دومی آلومینیوم هرمزگان مقابل نساجی مازندران، تیم گسترش فولاد تبریز که با 39 امتیاز در رده چهارم قرار دارد، شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر پیدا کرد.

این تیم که دیدار امروزش دربرابر سپیدرود رشت بدلیل بارندگی شدید و آب گرفتگی زمین، لغو و به فردا موکول شد، علی‌رغم پیروزی ابومسلم مقابل فولاد یزد و صعود این تیم مشهدی به رده سوم، می تواند با پیروزی پرگل در بازی فردا حتی به رده دوم صعود و بالاتر از آلمینیوم قرار بگیرد. در صورت صعود گسترش فولاد به لیگ برتر، تبریز می تواند همچون تهران صاحب تیم های سرخابی شود.

همچنین در رقابت های گروه یک با نتایجی که امروز رقم خورد، کار تیم های چهارم تا چهارم پیچیده تر از گذشته شد. اکنون شهرداری یاسوج با 26 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و همیاری اراک با 26 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته که این می تواند شرایط سقوط هر یک از تیم های بین این دو رده را فراهم کند.

ماشین سازی تبریز که از تیم های ریشه دار فوتبال کشورمان است، با تساوی امروز مقابل فولاد نطنز همچنان برای ماندن در لیگ دسته یک شانس دارد

گل

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter