English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه جمعی از فعالین حرکت ملی آذربایجان در مورد سرکوب و کشتار مردم بی گناه الاحواز

ملت آذربایجان و سایر ملت های غیر فارس تحت ستم ایران آنچه در الاحواز می گذرد ندای حق خواهی و بغض های فروخورده ملت عربی است که سالیان سال زیر سلطه شوونیسم فارس قرار گرفته اند.

موج دموکراسی خواهی که هم اکنون جهان عرب را درنوردیده است و چه اتفاق خوبی که این موج را ملت عرب جنوب غرب ایران دریافت کنند. آنان عرب هستند، آنان ملتی هستند که زیر پایشان طلای سیاه به وفور یافت می شود، اما وضعیت آنان هر روز بدتر می شود.

حاکمیت فاشیستی فارس منابع زیرزمینی که حق ملت عرب است و باید برای آنها و صد البته به دست خودشان خرج شود، را در افغانستان و تاجیکستان و لبنان خرج قدرت طلبی کذائی خود می کند. آنسوی خلیج عرب کشور قطر حدود 21 سال پیش از یوغ استعمار انگلیس آزاد شد و در حال حاضر این کشور یک کشور پیشرفته با درآمد بالا که نامزد اجرای بازیهای المپیک است. ملت الاحواز اگر روی پای خود بایستد و پول نفت آن خرج سایر ملت های دنیا توسط حاکمیت فاشیستی نشود، این ملت در عرض یک دهه خود را به مرز های پیشرفت می رساند.

ما جمعی از فعالین حرکت ملی آذربایجان ضمن حمایت از حرکت استقلال طلبانه ملت قهرمان و بزرگ عرب، سرکوب وحشیانه آنان از سوی فاشیزم فارس و بایکوت خبری شدید از سوی رسانه های به اصطلاح اوپوزیسیون خارجی (که در نژاد پرستی چیزی از حاکمیت کم ندارند) را محکوم نموده و آرزوی رسیدن به استقلال کامل تمام ملت های تحت ستم ایران را داریم. و خطاب به ملت الاحواز که روز خشم را در الاحواز آغاز نمودند، آنان را به مقاومت در برابر زور دعوت کرده و در اعتراض به سرکوب ملیت های غیر فارس ایرانی روز یکم خرداد سال نود را به عنوان روز خشم آذربایجان و روز حق خواهی ملت های غیر فارس ایرانی نامگذاری نموده و از تمام آذربایجانیها و ملیت های غیر فارس ایرانی خواهنیم تا در این روز به کف خیابان ها بیایند تا هم گام با ملت های عرب خاورمیانه برای زندگی بهتر و دور از حاکمیت مذهبی دیکتاتوری و فاشیستی حرکت را آغاز کنیم.

گلجک بیزیمدیر

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter