English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

سردار نقدي: 6 ايالت آمريكا آماده قيام ‌اند

آذوح: رئيس سازمان بسيج مستضعفين در واكنش به تحريم خود از سوي آمريكا خنديد و با تمسخر گفت: اگر ثروتمند بودم، پولم را در يك كشور امن نه آمريكا سرمايه گذاري مي‌كردم! آمريكا به حدي از خواري رسيده است كه بايد كل شوراي امنيت را براي مسدود كردن حساب نداشته مسئولان جمع كند.

به گزارش خبرگزاري فارس، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم يادواره 15 هزار شهيد جامعه اصناف كشور كه امروز دوشنبه در مجتمع 5 آذر برگزار شد، اظهار داشت: بازار قم در دوران مبارزات انقلاب اسلامي، 13 ماه و بازار تهران پنج ماه اعتصاب و تعطيل كردند، اين افراد در راه اسلام 13 ماه از منافع خود چشم پوشيدند و افتخارات عظيم امروز ما مديون اين فداكاري‌ها است.

وي با بيان اينكه اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها يك افتخار براي ملت ايران بود، تصريح كرد: ايستادگي اصناف در مقابل تحريم‌ها در امتداد ايستادگي شهدا بود و پيوستگي و حمايت اصناف از انقلاب اسلامي باعث شد دولت بتواند طرح كم‌نظير هدفمندي يارانه‌ها را با موفقيت و بدون هيچ تنشي به پيش ببرد.

نقدي با اشاره به نقش اصناف در حوزه فرهنگي اظهار داشت: اقتصاد و فرهنگ در تفكر اسلامي مسائل در هم تنيده و مسايل از هم تفكيك نمي‌شود و امروز بايد به همت اصناف در ادامه راه شهدا در مقابل جنگ فرهنگي نيز بايستيم بنابراين نبايد در لباس زنان و مردان و چه در لوازم التحرير آثار غربي ديده شود و همچنين اصناف بايد در جبهه جنگ نرم و در حوزه مطبوعات، كتاب و فيلم دقت كنند.

* در صورتيكه آمريكا ناوها و هواپيماهايش را از منطقه خارج نكند آنها را از دست خواهد داد

نقدي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به شكست هيمنه پوشالي آمريكا اظهار داشت: امروز ملت‌هاي منطقه، آمريكا را زير پا گذاشته‌اند و به لطف خدا اين دهه، دهه حاكميت ملت‌هاست و زور و اسلحه و تهديد، كمترين تاثيري بر اراده ملت‌ها نخواهد داشت.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تاكيد بر ضعف روز افزون استكبار جهاني تصريح كرد: امروز در نهم اسفندماه به سران آمريكا پيغام مي‌دهيم كه ناوها و هواپيماهاي جنگي‌شان را از منطقه خارج كنند، چرا كه در غير اين صورت به زودي توسط ملت‌هاي منطقه به غنيمت گرفته خواهند شد و اين پيام ما در تاريخ ثبت خواهد شد.

* 6 ايالت آمريكا آماده قيام و خواهان استقلال‌اند

وي اوضاع داخلي آمريكا را بحراني خواند و خطاب به سران آمريكا گفت: به صلاح شماست كه اداوات نظامي و نيروهايتان را از منطقه خارج كنيد چرا كه به زودي براي سركوبي قيام ملتتان، بدان‌ها نيازمند خواهيد شد. ايالات متحده جعلي آمريكا با بحران عظيم اجتماعي مواجه است و 6 ايالت جنوبي اين كشور كه به زور اسلحه اشغال شده‌اند آماده قيام و خواهان استقلال‌اند.

سردار نقدي با كنايه به اقدام اخير آمريكا در تحريم برخي از مقامات جمهوري اسلامي گفت: كشوري كه روزي سفيرش در تهران با يك تلفن، هيئت دولت ما را تغيير مي‌داد، امروز به حدي از ذلت و خواري رسيده است كه بايد كل شوراي امنيت را جمع كند تا بتواند حساب نداشته دو تن از مسئولان جمهوري را مسدود اعلام كند.

همچنين سردار محمدرضا نقدي در حاشيه اين مراسم با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص خبر تحريم برخي اشخاص از سوي دولت امريكا، اين كشور را درگير ورشكستگي اقتصادي عنوان كرد و افزود: اقتصاد امريكا فرو پاشيده و آنها سعي دارند تا با زد و بند و ظاهرنمايي، تظاهر به سرپا بودن خود كنند.

* اگر ثروتمند بودم پولم را در آمريكا نمي‌گذاشتم

نقدي خاطرنشان كرد: ما به اين كشورها نيازمند نيستيم كه حالا بخواهند ما را تحريم كنند و اين تحريم ها باري ما به عنوان يك افتخار محسوب مي‌شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پاسخ به سوال ديگري مبني بر حصر خانگي دو نفر از سران فتنه گفت: همه بايد اعتدال را رعايت كنند و افراط و تفريط صحيح نيست.

وي با تاكيد بر اينكه آنهايي كه به ضد انقلاب پيوسته‌اند و در صف ضد انقلاب از رسانه‌هاي بيگانه دستور مي‌گيرند مستحق شعار مرگ مردم هستند، گفت: اما هيچگاه نبايد در نظام اسلامي دهان خود را به توهين باز كنيم.

تابناک

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter