English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

مراسم سالگرد قتل عام دروغین در کلیسای سرکیس تهران برگزار شد

آذوح: همزمان با 24 آوریل، مراسم سالگرد قتل عام خیالی ارامنه، در کلیسای سرکیس واقع در خیابان کریم خان تهران برگزار شد. این مراسم یادبود که با حضور صدها ارمنی ساکن تهران برای قربانیان به اصطلاح نژادکشی ارامنه ساکن ارمنستان به اصطلاح غربی توسط دولت ترکیه عثمانی برگزار شد، به صحنه آکسیون اعتراضی علیه کشور ترکیه تبدیل گشت.

در حالی که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی وظیفه ی تامین امنیت این مراسم را بر عهده گرفته بود، ارامنه شعارهایی نظیر "مرگ بر دولت فاشیستی ترکیه"، "ارمنستان غربی آزاد باید گردد" و ... سر دادند. لازم به ذکر است پارچه نوشته ها، بنر ها و پوستر هایی با همین مضامین در تمامی خیابانهای اطراف نصب شده بود.

بنا بر گزارش های شهروندان ترک از مراسم، نیروی انتظامی و عناصر لباس شخصی اطراف کلیسا، افرادی را که از مقابل درب ورودی کلیسا و نیز تقاطع خیابانهای کریم خان و نجات الهی  عبور می کردند به دقت مورد بررسی قرار می دادند و در صورت ترک بودن مدارک شناسایی آنها را ضبط می کردند. لازم به ذکر است با توجه به گزارش های مربوطه، احتمال دستگیری تعدادی از شهروندان ترک معترض به رفتار نیروی انتظامی نیز وجود دارد.

آذوح

http://up.iranblog.com/images/dclc8zu9bn2sapolvsrd.jpg

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter