English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اعتراض جهانگیرزاده به دروغین بودن طرح بارورسازی ابرهای دریاچه ارومیه

آذوح: نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی به حرکت نمایشی بارورسازی ابرها که مسئولین آذربایجان شرقی آنرا عامل بارندگیهای چند روز گذشته عنوان کرده بودند اعتراض کرد.

جواد جهانگیرزاده در گفتگوی اختصاصی با آینانیوز،این حرکت را بازی با احساسات افکار عمومی ذکر و تاکید کرد: از مسئولین انتظار داریم با صداقت کامل با مردم برخورد کنند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی اظهار داشت: اختصاص 250میلیارد ریال اعتبار برای انتقال بخشی از آب رود ارس به دریاچه را به جد پیگیری می کنیم تا خدایی نکرده دچار انحراف از اهداف اصلی نشود.

وی گفت: اینکه مسئولین آذربایجان شرقی نیت این را داشته باشند که از محل این انتقال بهره ای برای کشاورزی مناطق مرند و یکانات و شبستر و احیاء اراضی خشک شده آنها ببرند درست نیست و عملا احیاء دریاچه ارومیه را با مشکل مواجه خواهد کرد.

جهانگیرزاده با ذکر این نکته که به دلیل جهت وزش باد از غرب به شرق باالطبع اراضی و هم وطنان آذربایجان شرقی آسیب های بیشتر و جدی تری را در صورت خشک شدن دریاچه ارومیه متوجه خواهند شد ابراز امیدواری کرد مسئولین و نمایندگان این استان همکاری و همراهی بیشتری با برنامه های احیاء این دریاچه داشته باشند.

آینانیوز

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter