English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

لغو ناگهانی سفر استانی محمود احمدی نژاد به قم

آذوح: درحالیکه پیش بینی و اعلام شده بود که محمود احمدی نژاد و هیئت دولت، قرار است طی هفته جاری جهت آخرین دور از سفرهای استانی به قم سفر کنند، نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی از لغو موقت این سفر خبر داده است.

رسانه های دولتی اعلام کرده بودند که استان قم آخرین مقصد هیأت دولت در دور سوم سفر‌های استانی بوده و قرار است هیأت دولت هفته جاری به این استان سفر کند.

به گزارش خبرآنلاین، علی بنایی از نمایندگان قم در مجلس هشتم، در بیان اعلام "قطعی" بودن تعلیق سفر هیئت دولت و در راس آن محمود احمدی نژاد به استان قم، خاطرنشان کرد "قطعا سفر هیأت دولت به قم در هفته جاری انجام نمی شود."

گفتنی است طی روزهای اخیر، و بعد از چالش های رخ داده میان دولتی ها و حامیان رهبر جمهوری اسلامی پیرامون برکناری یا ابقای وزیر اطلاعات، گزارش هایی پیرامون قهر و عدم حضور محمود احمدی نژاد در محل کار خود در نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود.

همچنین رسانه های خبری از غیبت شش روزۀ محمود احمدی نژاد در محل کار خود و اعتراض وی به دخالت های رهبری در ابقای وزیر اطلاعات- همزمان با صدور حکم برکناری از سوی دولت- خبر داده اند.

این درحالیست که سامانه خبری- تحلیلی «برنا نیوز» به نقل از علی محمد بزرگواری، عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس نوشته است که احمدی نژاد شامگاه دوشنبه (پنجم اردیبهشت) طی دیداری با رهبری، به طرح دغدغه‌های خود با وی پرداخته است."

مفاد دیدار رهبری و محمود احمدی نژاد هنوز توسط هیچیک از رسانه ها و منابع خبری منتشر نشده است.

این فعال اصولگرا، همچنین بدون اشاره به جزئیاتی، از دیدار قریب‌الوقوع برخی بزرگان کشور و تعدادی از علما با احمدی‌نژاد خبر داد.

همزمان سامانه خبری آفتاب گزارش داده است که محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری و همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با احمدی‌نژاد دیدار کردند.

اما این خبر بعد از چند ساعت تکذیب شد و سایت مشرق نیوز نوشت: "دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری در فضای آغشته به شایعات رسانه‌های بیگانه، ادعای دیدار آیت‌الله مهدوی‌کنی با رئیس جمهور را تکذیب می کند."

گفتنی است با وجود حمایت قاطع آقای خامنه ای از حیدر مصلحی، محمود احمدی‌نژاد همچنان بر موضع قبلی خود مبنی بر برکناری وزیر اطلاعات پافشاری دارد و نه تنها حاضر نشد با مصلحی همکاری کند، بلکه حتی وی را به سفر استانی اخیر خود به کردستان هم نبرد.

همان زمان ۲۱۶ نماینده با امضای بیانیه‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد از او خواسته بودند با "موضع گیری صریح در حمایت از وزیر اطلاعات به سوء استفاده دشمنان خاتمه دهد".

روز سه شنبه ششم اردیبهشت، منابع خبری گزارش دادند که جمعی از نمایندگان اصولگرای مجلس، قصد دارند "طرح سوال از رئیس جمهوری" را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش منابع خبری، محمود احمدی نژاد طی روزهای اخیر نه تنها در جمع نزدیکان خود نکاتی را در مورد دخالت رهبری در ماجرای انتخابات ریاست جمهوری ایراد کرده، بلکه روز گذشته نیز زمزمه های برکناریِ وزیر کشور - که آنهم با صلاحدید رهبری منصوب شده – از سوی دولت برخاسته است.

جرس

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter