English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

کشتار تورک های هزاره در پاکستان یک نسل کشی تمام عیار است

بار دیگر دشمنان مردم هزاره در حمله ای وحشیانه دست به نسل کشی مردم هزاره در شهر کویته پاکستان زدند. گروه های تروریستی پشتونیستی همچون طالبان و لشکر جنگهوی متشکل از تروریست های پشتونیستی و بلوچ های آلت دست سرویس جاسوسی نظامی پاکستان روز پنجشنبه بیشتر از 110 تن از مردم هزاره را به خاک و خون کشیدند و حدود 200 تن دیگر را مجروح کردند. بازی کثیف و ضد انسانی رژيم های پاکستان، ایران و عربستان سعودی در کشور پاکستان از مردم هزاره قربانی می گیرد تا این سیاست های پلید پیش برده شود و بنیان آلوده به تروریزم، خفقان، استبداد و سرکوب در این کشورها پا برجای بماند.

شبکه همبستگی تورک های آذری و هزاره ضمن همدردی و همراهی با هزاره های کویته، به شدت این جنایات سازمان یافته علیه مردم هزاره را محکوم کرده و آن را نمونه ی بارز نسل کشی می داند.

همانگونه که در کنوانسیون منع و جلوگیری از جنایت نسل کشی تصریح شده، کشتن اعضای یک گروه و آسیب رساندن شدید بدنی و روانی به آنان مصداق نسل کشی می باشد، جنایات علیه مردم هزاره در پاکستان نسل کشی هزاره ها محسوب می شود و سازمان های بین المللی و حافظ کنوانسیون ژنوساید همچون سازمان ملل متحد باید در این قسمت به سکوت مرگبار خود پایان داده و برای قطع کامل این جنایات وارد عمل شوند.

شبکه همبستگی تورک های آذری و هزاره به بلوچ های آزادیخواه خطه ی بلوچستان هشدار می دهد که نگذارند بلوچ های دست نشانده و آلت دست آی اس آی و طالبان، با کشتار هزاره ها سیاست راندن بلوچ ها و اشغال بلوچستان را پیش ببرند.

شبکه همبستگی تورک های آذری و هزاره از مردم هزاره می خواهد در این شرایط حساس و اضطراری وحدت و اتحاد خود را حفظ کرده و با کمک گروه های مردمی مانند هزاره دموکراتیک پارتی، سیاست مدبرانه را در پیش بگیرند.

شبکه همبستگی تورک های آذری و هزاره

‏شنبه‏، 2013‏/01‏/12

www.HazaraAzeri.com

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter