English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

برگزاری مراسم چهلم شهید "ناصر خانزاده" در تبریز در فضایی شدیدا امنیتی+ تصاویر

آذوح: مراسم بزرگداشت خاطره ی شهید ناصر خانزاده در تبریز و در فضایی امنیتی برگزار شد.

به گزارش آذوح مراسم چهلم این فعال جان باخته ی حرکت ملی آذربایجان روز 28ام دیماه سال جاری حوالی ساعت 5 بعدازظهر در مسجد معجز شهر تبریز برگزار گردید. همچنین ساعت 10 صبح نیز بسیاری از اعضای خانواده ی ایشان با همراهی جمعی از فعالین حرکت ملی با قرار گرفتن بر سر مزار آن مرحوم، یاد وی را گرامی داشتند.

گفتنی است در مراسمی که در منزل برادر بزرگ ایشان برگزار شد نیروهای امنیتی با حضور در مراسم اعضای خانواده را مجبور کردند تا از حضور افرادی غیر از خانواده ی خانزاده جلوگیری نمایند. در عین حال مامورین لباس شخصی وزارت اطلاعات با حضور در مسجد و بر سر مزار این شهید تمامی شرکت کنندگان را زیر نظر گرفته بودند.

با این حال به دلیل افشای جزئیات شهادت فعال حرکت ملی آذربایجان، ناصر خانزاده، امکان حضور تعداد بیشتری از فعالین و نزدیکان خانواده ی خانزاده بر مزار ایشان فراهم شد و برخلاف مراسم هفتم ناصر خانزاده که فقط با حضور خویشاوندان بسیار نزدیک برگزار شده بود، این بار تعداد بیشتری بر سر مزار حاضر شدند.

جنبش دانشجویی آذربایجان-آذوح با عرض تسلیت مجدد به ملت آذربایجان، شما را به خواندن گزارش کامل جزئیات به شهادت رسیدن ناصر خانزاده و تصاویر بیشتر از این حادثه دعوت می نماید:

http://azoh.info/index.php?option=com_content&view=article&id=14938:-q-q-&catid=1:1&Itemid=19

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter