English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

چادر در تمام دانشگاه های قم اجباری شد

آذوح: فرمانده انتظامی استان قم از تصويب الزامی شدن پوشش چادر برای دانشجويان دختر کليه دانشگاههای اين استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، سردار مهدی توکلی صبح يکشنبه در نشستی با حضور اعضای گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر بشير، در پاسخ به اظهارات يکی از حاضران در جلسه که از وضعيت پوشش دانشجويان دانشگاه های اين استان انتقاد کرده بود، دغدغه وی را به جا دانست و گفت: اين موضوع در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پوشش چادر برای خانم ها در دانشگاه های قم الزامی شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنين قرار شد امسال در دفترچه کنکور سراسری نيز الزامی بودن چادر برای دختران در دانشگاه های قم درج شود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: البته جلساتی با روسای دانشگاه ها و نمايندگان ولی فقيه در دانشگاه های استان برگزار و مسائل مورد نظر به آنها ابلاغ شد و اميدواريم وضعيت پوشش دانشجويان در دانشگاه های استان بهتر شود.

اسلامی کردن فضای کشور، عاملی برای حفظ و صدور انقلاب

توکلی با تشريح وجه تمايز انقلاب اسلامی ايران با ساير انقلاب های جهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ايران بر اساس باورهای اعتقادی مردم و حرکت در مسير اهداف الهی تشکيل شد و اين انقلاب برخلاف ساير انقلاب های جهان، هر روز بالنده تر می شود.

وی ادامه داد: در طول تاريخ ثابت شده است که عوامل و اهداف شکل گيری انقلاب های جهان رفته رفته کمرنگ شده و به دنبال آن حکومت ها يکی پس از ديگری سرنگون شدند اما خوشبختانه عواملی که منجر به شکل گيری انقلاب اسلامی شده است، هر روز پررنگ تر و ثمربخش تر مي‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم، اسلامی کردن فضای انقلاب را عاملی برای حفظ و صدور آن عنوان کرد و يادآور شد: همه دلسوزان نظام به اين مسئله اعتقاد دارند که اگر بخواهيم انقلاب اسلامی تداوم يابد، هيچ راهی جز توجه به ارزشهای اسلامی نداريم، بنابراين نيروی انتظامی از همه توانمندی خود برای حفظ و تداوم نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.

حمايت جدی پليس از آمران به معروف

توکلی با ابراز خرسندی از تشکيل گروه های مردمی امر به معروف و نهی از منکر در استان قم به ويژه گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر بشير، اظهار داشت: چنانچه فرهنگ تذکر لسانی در جامعه گسترش يابد، فضا برای عاملين منکر و حتی هنجارشکنان ناامن می شود، بنابراين نيروی انتظامی حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منکر را وظيفه خود می داند.

وی اضافه کرد: اعضای گروه بشير به خاطر سبقه حوزوی بودنش، بيشتر از ما درگير بسط نظام هستند و نيازمندی های جامعه اسلامی را بيشتر از ما درک می کنند، از اين رو نيروی انتظامی از فعاليت های اين گروه حمايت مي‌کند.

مهر

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter