English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

آندرانيك تيموريان :تراکتورسازي بهترين جا براي فوتبال بازي کردن است

آذوح: با اينکه چند روزي از بازي تراکتورسازي تبريز مقابل ملوان انزلي و اتفاقها و حواشي به وجود آمده در آن بازي مي گذرد، اما آندرانيک تيموريان هافبک تراکتور هنوز اتفاقهاي آن بازي را فراموش نکرده است و از آن روز به عنوان بدترين روز فوتبالي اش ياد مي کند. اين اتفاقها باعث شد تا تيموريان به يک قضيه اعتراف کند و مدعي شود که تبريز و تراکتور بهترين جا براي فوتبال بازي کردن است.

*با يک پيروزي خوب و پرگل مقابل استيل آذين هم که توانستيد شکست از ملوان را جبران کنيد...

ما بيشتر از اينکه به دنبال جبران اين شکست باشيم درصدد بوديم تا با پيروزي مقابل استيل آذين اتفاقهاي بد آن بازي را به فراموشي بسپاريم. اتفاقها آن بازي تاثير منفي بر روحيه بازيکنان مان گذاشت و مي خواستيم اين شرايط حاکم بر تيم را از تراکتور دور کنيم.

*يعني تاکنون در هيچ شهري با چنين شرايطي مواجه نشده بوديد که اين اتفاقها تا اين حد تاثير بد و منفي بر روحيه تان گذاشت؟

به جرات مي توانم بگويم که بدتر از جو ورزشگاه انزلي را در هيچ کجا نديده ام. در هيچ کجاي دنيا تماشاگران حاضر در ورزشگاه آن طور که انزلي چي ها با ملي پوشان تراکتور رفتار کردند، رفتار نمي کنند. باور کنيد زماني که جو ورزشگاه انزلي را ديدم شوکه شدم و يکي از بدترين روزهاي ورزشي ام را سپري کردم. پس از اين بازي به اين نتيجه رسيدم که تبريز و تراکتورسازي بهترين جا براي بازي کردن است. شرايطي که بر تبريز و تراکتورسازي حاکم است بر هيچ تيمي حاکم نيست.

*حتي در استقلال و پرسپوليس؟

بله. حتي در استقلال و پرسپوليس. اغراق نکرده ام اگر بگويم اين دو تيم هم شرايطي که تراکتور دارد را ندارند. در تراکتور آرامش را به معناي واقعي اش مي توان احساس کرد.

*اين طور که معلوم است اگر دوباره لژيونر نشوي، در تراکتور ماندني هستي؟!

بله. اگر براي فصل آينده لژيونر نشوم در همين تراکتور مي مانم چون آرامشي که در تراکتور دارم را با هيچ چيزي عوض نمي کنم.

*رقابت فشرده در صدر جدول هم که باعث شده تا تراکتور همچنان در مکان چهارم جدول باقي بماند...

بله. متاسفانه اين هم از شانس بد تراکتور است. اما با اين حال از رسيدن به هدف خود دلسرد نمي شويم و تا پايان ليگ تمام تلاش خود را براي آسيايي شدن به کار مي گيريم. ما در جام حذفي نتوانستيم به هدف و خواسته خودمان دست پيدا کنيم و نمي خواهيم در ليگ هم از رسيدن به هدف و خواسته خود ناکام شويم

گل

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter