English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری بازداشت شد

آذوح: در ادامه اختلافات اصولگرایان، عباس امیری فر از نزدیکان رحیم مشایی و امام جماعت نهاد ریاست جمهوری بازداشت شد.

به گزارش منابع جرس،  وی روز گذشته توسط ماموران امنیتی بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شد.

جعفر شجونی، دبيركل جامعه وعاظ چندی پیش اعلام کرده بود  به خاطر اتهامات و نشر اكاذيب از اميري فر به دادگاه ويژه روحانيت شكايت كرده‌ است.

مشرق نوشت وی  توسط دادگاه ویزه روحانیت به اتهام مشارکت در تهیه و توزیع سی دی " ظهور نزدیک است"،  توهین و تشویش اذهان عمومی از طریق مصاحبه‌های جهت‌دار و ایراد اتهام علیه برخی شخصیت‌ها بازداشت شد.

امیری فر که ریاست شورای فرهنگی ریاست جمهوری را بر عهده دارد، چند روز پیش در گفت و گو با شرق تصریح کرده بود که حرفهای رحیم مشایی همان حرفهای رهبر جمهوری اسلامی است.

دبیر جامعه وعاظ ولایی با دفاع تمام قد از احمدی نژاد و مردانش به مقایسه وی با بینانگذار جمهوری اسلامی پرداخته و گفته بود: ختم كلام اين است كه هركس احمدي‌نژاد را قبول دارد بايد مشايي و معتمدين ايشان را هم قبول داشته باشد. كسي كه امام را قبول داشت بايد معتمدين امام و كسي كه علي (ع) را قبول داشت بايد معتمدين علي را هم قبول مي‌داشت.

وی پیش از این نیز در گفت و گو با فارس اظهار نظر کرده بود که اصولگرايان خاصيت سياسي خود را از دست داده‌اند. وی مشايي را صاحب تفكراتي ناب، زلال و خالص دانست و گفت كه اگر او در انتخابات رياست جمهوري كانديدا شود، قطعاً رئيس‌جمهور بعدي ايران خواهد شد.

امیری فر همچنین  حکم حکومتی آقای خامنه ای در مورد ابقای مصلحی را توصیه خوانده بود.

گفتنی است جامعه وعاظ ولايي چندی پیش از جامعه وعاظ تهران منشعب شد. اين تشكل كه از سوي اصولگرايان تحريم شده، تلاش‌هاي زيادي براي دريافت مجوز از كميسيون ماده 10 احزاب انجام داد كه با نظر مخالف اعضاي اين كميسيون، به نتيجه نرسيد.

جرس

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter