English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه هواداران تیم تراکتور سازی آذربایجان

هواداران و جوانان آذربایجان، جوانانی که در کل بازی های تیم محبوبمان نماد غیرت و مظلومیت های تراکتور آذربایجان در ورزشگاهها بودیم و با عشق و علاقه به آذربایجان تیم را فقط تشویق می کردیم.

قدیمی ترها آنها که اکنون عمری از آنها گذشته همه می گفتند که زیاد هیجان زده نشوید، این فدراسیون و این حکومت که ما می شناسیم نمی گذارد تا تراکتور آسیائی شود. آنان از گذشته ها می گفتند، از وقتی که تراکتور باید به هند می رفت، آنان می گفتند که چگونه حق تراکتور در هر وضعی خورده می شد. حوادث خرداد را گوشزد می کردند و می گفتند که چگونه تراکتور اول به زنجان و سپس به یزد تبعید شد تا شکست بخورد و به لیگ برتر نیاید.

بزرگترها راست می گفتند، همه دیدیم که چگونه شکوه صد هزار نفریمان را میخره کردند و تراکتور را مجبور به باخت در مقابل سپاهان اصفهان کردند. اما بازهم امیدهایمان را از دست ندادیم و با همان شورمان در ورزشگاه ناباورانه دیدیم که چگونه باز هم نگذاشتند که تراکتور به حق خود برسد.

بعد از اعلام پنالتی مسلم که توسط کمک داور اعلام شد و داور نیز قبول کرد، چگونه عوامل مزدور اطلاعاتی (رحمان ایمان نژاد) وارد میدان شده و به طرف داور رفت و تصمیم حکومت و اطلاعات را به او گوشزد کرد. داور نیز در مقابل چشمان حیرت زده میلیون ها آذربایجانی در یک اقدام کاملا غیر حرفه ای و غیر اخلاقی و غیر فوتبالی رای خود را پس گرفت تا به همگان اعلام کند که تصمیم در خارج از میدان گرفته شده است.

مردم آذربایجان لازم به گفتن است که هواداران و فرزندان شما وقتی از ظهر یکشنبه از آبرسان سوار ماشین ها می شدند تا به ورزشگاه بروند، ناباورانه حضور بیشمار نیروهای ضدشورش و موتور سواران را در داخل حیاط هتل گسترش نظاره می کردند جوانان به خوبی می دانستند که قرار است چه شود و آنچه نباید می شد، شد.

اکنون که فدراسیون فاشیستی تصمیم گرفته تا نتایج بازی ها را در خارج از میدان مسابقه مشخص کند، ما نیز همچون گذشته به فدراسیون فاشیستی هیچ گونه شکایتی نمی کنیم و به جوانان و هواداران پرشور تیم محبوبمان اعلام می کنیم همانگونه که حماسه ها آفریدیم در میدان فریادهای یاشاسین آذربایجان، تورک دیلینده مدرسه، آذربایجان یوردوموز تراختور بوزقوردوموز را سر دادیم و برای گرفتن حق مسلم خود مانند قبل و هواداران قبلی فقط حسرت نمی خوریم، بلکه همراه با سایر برادران و خواهران ستم دیده خود روز یک خرداد در راسته کوچه تبریز فریاد حق خواهیمان را به گوش دنیا می رسانیم و نشان می دهیم که نه تراکتور، تراکتور سالهای گذشته است و نه این جوانان و هواداران آنقدر مظلوم و دست و پا بسته اند که در مقابلشان شو تحقیر و تمسخر را اجرا کنیم

وعده دیدار تراکتوریها:

روز یکشنبه یک خرداد

راسته کوچه ساعت 17

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter