English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

یاشاسین آذربایجان؛ آسیا، قدرت ترکها را باور کرد: گزارش از ورزشگاه سهند تبریز+ تصاویر

آذوح:

18.25: و، آذربایجان برنده شد. بردیم. 3-1////یاشاسین آذربایجان///یاشاسین آذربایجان/////////////////

18.10: گلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل//////یاشاسین آذربایجان

18.00: شعار "آذربایجان وار اولسون، ایسته مه ین کور اولسون" ورزشگاه را به لرزه درآورد.

17.50: گلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

17.40: شعارهای ملی ورزشگاه را به لرزه درآورده است. فریاد "یاشاسین آذربایجان" و "تورک دیلینده مدرسه" گوشها را کر کرده است.

17.20: در اقدامی شجاعانه پلاکارد south azarbayjan is not iran در ورزشگاه سهند تبریز به اهتزاز درآمد.

17.15: شهارهای "یاشاسین آذربایجان" ورزشگاه را به لرزه درآورده است.

17.05: تراختور آذربایجان 1 - الجزیره امارات 0

16.40: شعار "یاشاسین آذربایجان" بارها از سوی حاضران در ورزشگاه سرداده می شود.

15.55: تشویق های بی امان هواداران شروع شده است. هم اکنون ۱۰۰ هزار هوادار در استادیوم هستند و هزاران هوادار تیراختور در تپه ها نشسته اند. و هزاران نفر نیز منتظر فرصت برای ورود به استادیوم هستند.

شعارها : آذربایجان یوردوموز —- تیراختور بوزقوردوموز

آذربایجان دیاریمیز – تیراختور افتخاریمیز

یاشاسین آذربایجان

یئل یاتار طوفان یاتار—- یاتماز تیراختور بایراغی

15.10: متاسفانه نیروی انتظامی اجازه ورود بیشتر هواداران به ورودیهای استادیوم نمی دهد.  هزاران هوادار تیراختور سرگردان شده اند. این در حالی است که هواداران می توانستند در کمال آرامش در تپه ها ساکن یابند.

14.55: به گزارش آذوح در پی ممانعت نیروهای انتظامی از ورود هواداران به جاده ی ورزشگاه سهند، در ابتدای این مسیر درگیریهایی بین مامورین و هواداران بوجود آمده است. نیروهای انتظامی به بهانه ی "نبودن جا" هواداران را مجبور به بازگشت به خانه های خود می کنند. از سوی دیگر به دلیل ترس نیروهای امنیتی از بروز تشنج و گسترش ابعاد آن، تعدادی از این نیروها ضمن اعتراض به ماموران انتظامی خواهان بازگشایی مسیر شده اند!. ناهماهنگی و عصبیت در میان نیروهای رژیم کاملا به چشم می آید.

14.20: آغاز شعارهای ملی در ورزشگاه سهند. شعار "تورک دیلینده مدرسه، اولمالیدیر هر کسه" ورزشگاه را به لرزه درآورد.

14.00: ورزشگاه، کاملا پر شده و حتی راهروها و پله نیز مملو از جمعیت گردیده است. با این وجود نزدیک به 15هزار هوادار در بیرون دربهای ورزشگاه قرار دارند. نزدیک به هزار هوادار تراختورسازی در یکی از کوههای مشرف به ورزشگاه مستقر شده اند.

13.40: ظرفیت ورزشگاه سهند تبریز تقریبا تکمیل شده است. با وجود 3 ساعت تا آغاز بازی بر تعداد حاضرین لحظه به لحظه افزوده می شود. به گزارش خبرنگاران آذوح مبادی ورودی به ورزشگاه از طرف نیروهای انتظامی بسته شده، با این حال هواداران با پای پیاده خود را به ورزشگاه می رسانند. در اتوبان کسائی ترافیک شدیدی به وجود آمده و عبور و مرور به کل مختل شده است. نیروهای امنیتی از ترس سرگرفتن تجمعات و داده شدن شعارهای ملی از توقف اتوموبیلها به شدت جلوگیری می نمایند. تاکنون به جز درگیری در زیر پل نصف راه تبریز، درگیری دیگری میان هواداران و نیروهای انتظامی گزارش نشده است.

13.00: نیروهای انتظامی با حمله به هواداران تیم تراختورسازی و ضرب و شتم تعدادی از حاضرین در نصف راه تبریز از حرکت آنان به سمت ورزشگاه جلوگیری نمودند. گزارشات رسیده حاکی است علیرغم تهدیدهای مکرر نیروهای انتظامی و امنیتی مبنی بر بازداشت هواداران و تحریک آنها برای ایجاد درگیری، هواداران تراختورسازی با صبر خویش از درگیری خودداری نموده اند.

12.40: طبقه ی اول ورزشگاه پر شد. جمعیت بالغ بر 60 هزار نفر است.

 

12.10: هم اکنون تاکسی‌های ون از چهار راه آبرسان در حال انتقال تماشاگران به ورزشگاه هستند. همین وضعیت در نصف راه، خیابان طالقانی، حافظ، شریعتی جنوبی، آزادی، راسته کوچه و خیابان جمهوری نیز گزارش شده است. بر پایه این گزارش در  میدان ستارخان، کمربندی میانی، اتوبان پاسداران و اتوبان شهید کسایی نیز خودروهایی که با پرچم قرمز تراکتور سازی در حال رفتن به ورزشگاه یادگار امام هستند، مشاهده می‌شود.

12.05: نزدیک به 50 هزار نفر تاکنون در ورزشگاه حضور یافته اند. جمعیت حاضر در بیرون از ورزشگاه، غیرقابل باور است. شاهدان عینی از حضور قریب به 40هزار هوادار در اطراف ورزشگاه و مسیرهای ورودی خبر می دهند. بلیط فروشی به کندی صورت می گیرد. با توجه به باقی ماندن نزدیک به 4 ساعت تا آغاز بازی و با این روند آمدن تماشاگران، حتی کوههای اطراف نیز پر خواهد گردید!

10.45: بیش از 20 هزار هوادار تراختورسازی در ورزشگاه حاضر شده اند و سیل جمعیت به سمت ورزشگاه در جریان است. هنوز 6 ساعت تا آغاز بازی مانده!

10.30: از اوائل بامداد 8 اسفند نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تبریز تحرکات جدیدی را آغاز نموده اند. تعداد زیادی از بسیجیان به مساجد فراخوانده شده اند.

به گزارش آذوح در چهارراه باغشمال و در حسینه پشت دارالقران تبریز حدود 300 بسیجی در ساعت 8 صبح حضور یافتند و پس از صرف صبحانه آماده حرکت به سمت استادیوم سهند می شدند تعدادی از آنها پیراهنهای زرد رنگی که بر روی آن هواداریار نوشته شده بود دریافت کرده بودند.

همچنین نیروهای حراست تمامی سازمانها و ادارات تبریز فراخوانده شده اند و قرار است به همراه تعداد دیگری از کارمندان منتخب در استادیوم سهند حضور یابند. همین امر نیز باعث شده است تا بسیاری از ادارات تبریز تعطیل یا نیمه تعطیل شوند.

گئجه ساعات ایکی، مشروطه سالونو، بؤلگه لردن گلن تیراختورچولار

 

9.30: با وجود آنکه تا زمان آغاز دیدار بیش از 7 ساعت باقی مانده است، نزدیک به 5هزار هوادار تیم تراختورسازی در ورزشگاه سهند حاضر گردیده اند و انبوه جمعیت نیز با پای پیاده در مسیر ورزشگاه می باشند.

9.00: گزارشات رسیده از ورودیهای شهر تبریز به خصوص پلیس راههای ورودی آذرشهر و اهر از برقراری پستهای بازرسی حکایت دارند. مامورین انتظامی با همراه نیروهای امنیتی ضمن تفتیش اتوبوسها و تعدادی از ماشینهای سواری از افرادی که احتمال حضور در دیدار تراختورسازی می دهند مدارک شناسایی خواسته، آنها را مجبور به حضور در پاسگاه نموده اند.

8.30: سرعت اینترنت در بسیاری از نقاط شهر تبریز به حداقل رسیده است. در برخی مناطق امکان دسترسی به اینترنت به کل قطع شده و دسترسی به فیلترشکنها با مشکل همراه بوده است.

6.00: هزاران هوادار شهرستانی تراکتور در حالی که ساعت ها به آغاز بازی این تیم مقابل الجزیره باقی است پشت درهای استادیوم یادگار امام ازدحام کرده اند. به گزراش اوج نیوز، این هواداران که از شهرستان های اطراف به تبریز آمده اند حتی قصد دارند شب را در پشت درهای یادگار امام تبریز بگذرانند و این در حالی است که شهرداری تبریز سه سالن سرپوشیده را برای پذیرایی از این هواداران در اطراف استادیوم معرفی کرده است اما نگرانی این هواداران از عدم تهیه بلیط موجب اذحام آنها در پشت درهای استادیوم شده است.

1.00: به گزارش تیراختور اف سی بنا به اخباری که از هواداران ساکن در دانشگاههای تهران و دیگر منبع خبریمان در کرج اطلاع کسب کردیم هواداران تیراختور ساکن استان تهران عصرگاه امروز و بامداد صبح فردا به سمت تبریز حرکت خواهند کرد. بنا بر آماری که تخمین زده ایم ۱۰ هزار هوادار از استان تهران و استان البرز به تبریز خواهند آمد.این در حالی است که دانشجویان سایر نقاط ایران نیز به سمت تبریز حرکت کرده اند. در واقع بازی تیم تیراختور- الجزیره را می توان گردهمایی بزرگ تمام ترکهای ساکن ایران دانست .


Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter