English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بی خبری از وضعیت برخی از دستگیرشدگان درگیریهای روز یکشنبه در تبریز

آذوح: در حالی که آقایان هادی حمیدی شفیق، دکتر محمد بافنده، حسین محرابی، کاظم سوگلی، محمد رافعی، وحید بابازاده و میلاد محمدیان در میان خیل عظیم دستگیرشدگان درگیریهای روز یکشنبه می باشند اخبار رسیده حاکی است نیروهای امنیتی نسبت به وضعیت برخی از این افراد و محل نگهداری آنها اظهار بی اطلاعی می نمایند. این امر نگرانیها نسبت به سلامت جسمانی آنان و احتمال اعمال شکنجه جهت اخذ اعترافات دروغین را افزایش داده است. وحید بابازاده دانشجوی رشته ی جامعه شناسی دانشگاه تبریز از جمله ی کسانی است که نسبت به وضعیت او اظهار بی اطلاعی شده است.

گفتنی است بعد از بازي تيمهاي تراختور آزربايجان و صباي قم كه با ناداوري بر عليه تراختور منجر به باخت 2 بر 1 اين تيم مقابل تيم صباي قم شد درگيريهاي شديدي بين هواداران و نيروهاي انتظامي ورزشگاه سهند تبريز شكل گرفته است. پلیس ضد شورش چندین بار با شلیک گاز اشک آور معترضین را متفرق کرده است. گزارشات رسیده حاکی است این درگیریها پس از ساعتی به داخل شهر تبریز و میدانهای مختلفی همچون آبرسان و عباسی کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار آذوح از تبریز شاهدان عینی از ضرب شتم وحشیانه مردم توسط پلیس ضد شورش و نیروهای بسیج و شکستن شیشه اتومبیل ها توسط آنان خبر میدهند. در عین حال خبر می رسد محمد رافعی، پدر سیامک رافعی که در ورزشگاه سهند تبریز بر اثر اصابت باتوم برقی دچار فلج موقتی شده بود پس از بازگشت از بیمارستان توسط مامورین نیروی اطلاعات نیروی انتظامی دستگیر شده است.

سیامک 10 ساله دیروز در اثر برخورد ضربه ی باتوم برقی دچار فلج موقتی و سوختگی از ناحیه ران شده بود. محمد رافعی امروز بعد از دادن تعهد برای شرکت نکردن در بازی های تراختور و عدم اغتشاش ظهر امروز آزاد شد.

در حالی که بسیاری از زخمی ها به بیمارستانهای امام رضا و شمس منتقل گردیده اند اخبار رسیده حاکی است در ورزشگاه سهند تبریز و نیز میدان آبرسان بیش از 100 نفر دستگیر و به مکان نامعلوم منتقل شده اند. یک شاهد عینی از دستگری حداقل 5 نفر در بیمارستان امام رضای تبریز که برای درمان جراحاتشان به این بیمارستان مراجعه کرده بودند.

برای دیدن دومین فیلم از حوادث روی داده بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://www.youtube.com/watch?v=qReXrcxJkZ8

برای دیدن اولین فیلم نیز بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://www.youtube.com/watch?v=48qopI-2Og0

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter