English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

حمله ی وحشیانه ی مامورین یگان ویژه و تخریب کامل دهها مغازه در اورمیه+ تصاویر

آذوح: با حمله ی وحشیانه ی دهها نیروی یگان ویژه و مامورین انتظامی بیش از 80 مورد از مغازه ها و ساختمانها و دیوارهای باغات مردم در کنار جاده ی امام زاده ی اورمیه با حکم دادستانی توسط لودرهای اداره راه شهرستان ارومیه در تاریخ 15 اسفند تخریب و ویران شد.

به گزارش آذوح بنا به ادعای خسارت دیدگان و ارائه ی اسناد و مدارک، نکته ی قابل توجه در این تخریب فله ای این بود که برخی از مغازه داران و صاحبان باغات از مراجع ذی صلاح برای ساخت و ساز خود از سالها قبل دارای مجوز بودند که دادستانی بدون توجه به این مجوزها اقدام به صدور حکم تخریب نموده است.

مامورین وزارت راه و شهرسازی با ابلاغ نامه ای به صاحبان این املاک و بدون ارائه ی کوچکترین توضیحی خواستند که طی 24 ساعت! آینده مغازه ها و باغها کاملا تخلیه شوند. این نامه که به امضای قائم مقام وزیر و مدیرکل رسیده است به برخی از صاحبین املاک در روز تخریب داده شد و برخی دیگر نیز بدون دریافت کوچکترین اخطاری مورد حمله ی نیروهای یگان ویژه قرار گرفتند.

جالبتر آن که اکثر این تخریب ها در نوارهای خدماتی اداره راه بوده و از وسط جاده ۱۷.۵ متر فاصله داشتند. در اول جاده امام زاده تابلویی نصب کرده اند که ساخت وساز از وسط جاده تا ۱۷.۵ متر ممنوع است و این به این معنی است که اگر اداره راه و مسکن و شهرسازی طرحی جهت تعریض جاده داشته باشد می تواند بهای زمین صاحبان باغات را پرداخت و جاده را تعریض نماید در حالی که اداره ی راه هیچگونه طرحی برای اجرا ندارد.

گفتنی است خسارت دیدگان اعلام نمودند که برای احقاق حقوق خود با وکلای خود تامین دلیل نموده و از طریق مراجع ذی صلاح احقاق حق خواهند نمود. همچنین 2 تن از نمایندگان مجلس از محل های تخریب بازدید و ضمن اضهار تاسف عمیق قول دادند مراتب را از طریق مراجع ذی صلاح پی گیری خواهند کرد.

هنوز از دلیل واقعی این حمله خبری بدست نیامده است.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter