English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

شایعه ها رنگ واقعیت می گیرد: حذف تراکتورسازی از رقابتهای آسیایی

آذوح: پس از اهتزاز پلاکارد "آذربایجان جنوبی، ایران نیست" در ورزشگاه سهند تبریز و در جریان دیدار آسیایی تیم تراکتورسازی، رژیم ایران با تمامی نیروهای خود در تلاش است تا از حضور مجدد تیم آذربایجانی در رقابتهای آسیایی جلوگیری نماید.

بنا به گزارشات ارسالی اعضای آذوح از نزدیکان به تیم تراکتورسازی، برخی از مراکز امنیتی و استانداری آذربایجان شرقی، قرار است این تیم به هر طریق ممکن از حضور مجدد در لیگ آسیا بازماند و همچنین 8 دیدار آتی را نیز با شکست و نتایج بسیار بد پشت سربگذارد.

در طرح رژیم ایران، تراکتورسازی در رده های 5 یا 6 لیگ برتر ایران قرار خواهد گرفت و شانس حضور در لیگ آسیا در سال آتی را از دست خواهد داد. قرار است تراکتورسازی در دیدار روز 8 فروردین با داماش گیلان و دیدار با الشباب عربستان با شکست سنگین و چندگله همراه شود تا این تیم پیش از حضور در دو دیدار آخر این تیم در ورزشگاه سهند تبریز عملا شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله ی بعد داشته باشد و هم اینکه به دلیل 4 شکست متوالی، هواداران سرخورده شوند. در این صورت، هم حضور هواداران در دیدارها با کاهش شدید همراه خواهد بود و هم اینکه رژیم ایران خواهد توانست با کنترل شدیدتر معدود حاضرین در ورزشگاه، از اهتزاز مجدد پلاکاردها جلوگیری نماید.

این طرح دقیقا پس از دیدار تراکتورسازی-الجزیره آغاز گردید. در آن دیدار همزمان با اهتزاز پلاکارد معروف، تیم تراکتورسازی نیز در یک بازی تماشایی و عالی تیم حرفه ای الجزیره را با 3 گل شکست داد. همچنانکه پیش از این نیز آذوح در این مورد گزارشات خود را ارائه داده است، در دیدار تیم تراکتورسازی با استقلال ایران قرار بود جو ورزشگاه به گونه ای درست شود که در نهایت هواداران تراکتورسازی از دیدارهای خانگی محروم شوند و مشکل نهادهای امنیتی برطرف گردد.

اما متانت مثال زدنی هواداران آذربایجانی بخش اعظم این طرح را مختل کرد و رژیم مجبور به حذف آشکار تیم تراکتورسازی شد.

شکست در برابر تیم استقلال 10 نفره و بازی ضعیف در مقابل این تیم،

بازی عجیب و تساوی با تیم الجیش در قطر همراه با کم کاری و راه رفتن آشکار بازیکنان تیم تراکتورسازی در بسیاری از دقایق بازی،

شکست سنگین و دریافت 6 گل از تیم سپاهان در تبریز و ارائه ی یکی از ضعیفترین بازیهای تیم تراکتورسازی در چندین سال گذشته. جالبتر آنکه تیم اصفهانی تنها 5 روز پیش از دیدار با تراکتورسازی آذربایجان از تیم الغرافه با 3 گل شکست خورده بود و تراکتورسازی نیز تیم سپاهان را در شهر اصفهان با 4 گل شکست داده بود!.

به گزارش آذوح، از دیگر مواردی که اجرای این طرح از سوی رژیم ایران را مورد تایید قرار می دهد(علاوه بر اخبار رسیده از استانداری آذربایجان شرقی و برنامه های در نظرگرفته شده از سوی آنها که در زمان لازم ارائه خواهد گردید) مصاحبه ها و حاشیه هایی است که به خصوص پس از دیدار با تیم سپاهان روی داده است.

"سید مهدی سیدصالحی دومین گل‌زن برتر لیگ برتر و همچنین بهتر گل‌زن تیم تراکتورسازی در مصاحبه با خبرنگار گل گفت :بچه‌ها خسته بودند اعصاب‌ها خورد بودشب عیدی هیچ کس پولی ندارد نمی‌شود که همیشه از بازیکن انتظار داشت.

آقای جعفری هم که تنهاست نمی تواند با یک دست ۱۰ تا هندوانه بر دارد مسئولین باید حمایت کنند هواداران فقط ظاهر تیم را می بینند و از درون تیم خبر ندارند. وقتی خون به مغز بازیکن‌ها نمی‌رسد اعصاب ها خورد است دیگر چه امیدی به بازی کردن است.

ما فقط در شعار نماینده کشور هستیم واگرنه هیچ کس حمایت نمی کند بعد از بازی هم هیچ مسئولی نیامد حال مارا بپرسد.

تراکتوری که نماد اذربایجان است نباید بازیکنانش این همه مشکل داشته باشد."

"محمد ابراهيمي مهاجم تراکتور سازی در بازی مقابل سپاهان در دقیقه 70 از بازی خارج شد و بجای نیمکت به طرف سکو های تماشاگران نزدیک شد تا با ایما و اشاره حرف های را بزبان بیاورد.

وی در گفتگوی کوتاه با خبرگزاری ایسنا توضیح داده است: منظور من با شخصي بود که در جايگاه شيشه اي VIP نشسته بود و متاسفانه به جاي اين که به فکر تيم باشد به فکر مطرح کردن خودش است. او ذره اي به فکر هواداران و تيم نيست.

ابراهيمي در پايان درخصوص بازي تراکتور با الشباب در مقدماتي جام باشگاه هاي آسيا در روز 13 فروردين گفت: اميدوارم آقايان به فکر وضعيت تيم باشند، در غير اين صورت تيم در آن بازي هم به مشکل خواهد خورد و در آسيا هم متاسفانه ناکام خواهيم ماند."

همچنین گزارشات رسیده حاکی است "مدیران باشگاه پس از آنکه مبلغ 500 دلار در قطر به بازیکنان به عنوان پول توجیبی پرداخت می کنند، دو ساعت مانده به شروع دیدار و در رستوان هتل و در حین صرف نهار، مسئولان تیم وارد سالن غذاخوری شده و از بازیکنان درخواست امضاء کردن رسید 500 دلار پرداختی در قطر را می کنند که این مسئله با ناراحتی بازیکنان مواجه می شود .

تونی نیز در حمایت از بازیکنان خود می گوید: قبل از هر دیداری بازیکنان روی دیدار تمرکز می کنند و خود دادن پول کار غیر حرفه ای است چه برسد رسید پولی را که 10 روز پیش داده اید را بگیرید! مگر بازیکنان فرار می کنند که می خواهید دو ساعت مانده به شروع این بازی حساس رسید بگیرید؟

اما جالبتر از همه صحبتهای علوی مدیر روابط عمومی باشگاه در جمع خبرنگاران است: ما 500 دلار در قطر به بازیکنان دادیم و قبل از بازی به هتل رفتیم تا در سالن غذاخوری رسید آن را بدهیم امضاء کنند و این کاری هست که ما همیشه می کنیم و بازیکنان امضاء کردند ولی این برادر(تونی) آمد و حرکتی کرد که نباید می کرد و کاری ندارم با کاغذها چه کاری کرد و به کجایش کوبید ولی کار زشتی کرد که نباید می کرد و حالا آمده است تقصیر ها را می اندازد گردن باشگاه که چرا رسیدها را الان آورده است "گده" آخه به تو چه که چرا الان آورده است؟ باشگاه پول داده باید رسید بگیرد!

تیم تراکتورسازی روز 5شنبه 8 فروردین به مصاف داماش گیلان خواهد رفت. متاسفانه شواهد و قراین از باخت تیم آذربایجانی در آن روز حکایت دارد. مگرآنکه بازیکنان این تیم در مقابل فشارها و تهدیدهای نیروهای امنیتی رژیم ایران سر خم ننمایند.

اخبار و گزارشات تکمیلی در این خصوص متعاقبا ارسال خواهد شد.

جنبش دانشجویی آذربایجان- آذوح

 

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter