English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

پلاکارد "سعید متین پور را آزاد کنید"، سرداده شدن شعارهای ملی و اهتزاز پرچم آذربایجان در ورزشگاه سهند+ تصاویر+ ویدیوها*****

آذوح: علیرغم محدودیتهای فراوان و جو امنیتی شدید در ورزشگاه سهند، جوانان غیور آذربایجان در اقدامی شجاعانه پلاکاردی را به اهتزاز درآوردند که در روی آن به زبان انگلیسی نوشته شده بود: "سهید متین پور را آزاد کنید".

در حالی که رژیم ایران از یک سو با ایجاد کارشکنیهای گسترده درصدد حذف تیم تراکتورسازی از رقابتهای آسیایی است و از سوی دیگر با حضور پرتعداد مامورین امنیتی در تلاش است تا هواداران را بازداشت نماید، با این حال جوانان شجاع در اولین دیدار آسیایی تیم تراکتورسازی پلاکارد "آذربایجان جنوبی، ایران نیست" را به اهتزاز درآوردند و در این دیدار نیز پلاکارد "سهید متین پور را آزاد کنید".

گفتنی است در جریان دیدار تیم تراکتورسازی و الشباب در تبریز، پرچم آذربایجان در میان هواداران برافراشته شد که این اقدام با تشویق یکپارچه و حمایت بخشهای دیگر ورزشگاه همراه گردید. همچنین در قسمتی از ورزشگاه و پس از آنکه چند مامور امنیتی پرچم ایران را به دست گرفتند با اعتراض شدید هواداران تراکتورسازی به این موضوع کار به درگیری و زدوخورد کشیده شد.

تصاویر و فیلمهای این حوادث متعاقبا ارسال خواهد گردید.

همچنین در ویدیوهای زیر گوشه ای از شعارهای ملی سرداده شده در طول بازی را مشاهده می فرمایید:

 

 

 

 

 

آذوح

 

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter