English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

سردار جعفری: "تونی اولیویرا" اخراج خواهد شد، احتمال حضور مجددمان در آسیا کم است!!*****

آذوح: با نزدیکتر شدن به هفته های پایانی لیگ فوتبال ایران و لیگ آسیایی، نقشه های رژیم بیش از پیش آکار می شود و عوامل رژیم جمهوری اسلامی ایران اعتراف می کنند که تیم آذربایجانی باید به هر طریقی نتیجه نگیرد و از حضور مجدد در آسیا بازماند.

به گزارش آذوح سردار جعفری، مدیر تراکتورسازی، در جدیدترین مصاحبه های خود اعلام کرده که در فصل بعدی مربی تیم(تونی اولیویرا) جایی در تراکتورسازی نخواهد داشت. این در حالی است که به اذعان کارشناسان فوتبال این مربی توانسته تیم آذربایجانی را با یکی از زیباترین شیوه های بازی آشنا نماید و این موضوع از حمایت گسترده ی هواداران نیز کاملا مشهود است. تونی اولیویرا علیرغم تمامی سنگ اندازیهای مدیریت تیم تراکتورسازی(عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، عدم جذب بازیکنان مورد نیاز، نوچه پروری در تیم و حاشیه سازی برای تیم) توانسته تراکتورسازی را تاکنون در کورس رقابتها نگه دارد و همین امر وی را به محبوبترین فرد در میان تماشاگران تبدیل کرده است. با این وجود، سردار جعفری در پاسخ به خبرنگار سایت گل گفت: "تونی خواهد ماند؟

هنوز با هیات مدیره به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم، اما بعید می‌دانم او را نگه داریم.

دلیل قطع همکاری با تونی ؟

این هم از مواردی است که باید در پایان فصل توضیح بدهم. البته باید با هیات مدیره بررسی بیشتری انجام بدهیم و پس از آن به تصیم قطعی برسیم.هنوز چیزی قطعی نیست.

گزینه‌ای خاص مد نظر دارید ؟

هنوز در این زمینه کار خاصی نکرده‌ایم. سرمربی فصل بعد هم می‌تواند ایرانی و هم می‌تواند خارجی باشد."

از سوی دیگر، این مامور رژیم ایران در اظهارنظری بیسابقه و در مصاحبه با "افکارنیوز" تلویحا از عدم حضور تراکتورسازی در فصل آتی لیگ آسیا خبر داده و با انتقاد از مربی تیم گفت: "باید قبول کنیم که به لحاظ فنی ضعیف بودیم، تفکر مربیان متفاوت است و شما دیدید که الشباب در کارهای دفاعی و خط هافبک بسیار عالی بود.

ما کسب سهمیه را هم نباید قطعی بدانیم. به هر حال سه هفته‌ پایانی بسیار حساس است و ما باید نتایج تیم‌های دیگر را هم مدنظر قرار دهیم. تیم‌های بالای جدولی در هفته‌های پایانی با هم بازی دارند و ما هم باید به مصاف آلومینیوم، فولاد و پرسپولیس برویم. کارمان سخت است."

محمد حسین جعفری در پایان در رابطه با شعارهایی که تعدادی از تماشاگران تبریزی در جریان بازی با الشباب علیه او سر دادند، مطرح کرد: "جریانی که قبل از آمدن من در سکوها میدان داری می کرده، موقعیتش را در حال حاضر از دست داده و یک سالی می‌شود که وارد جنگ مخفی با بنده شده است. آنها احساس می‌کنند اگر جعفری در تراکتورسازی نتیجه‌ بگیرد باید صورت مساله خود را پاک کنند. من به تک تک آذربایجانی‌هایی که برای تشویق تیم به ورزشگاه می‌آیند عشق می‌ورزم، اما حساب برخی از هواداران واقعی تراکتورسازی جداست. مطمئن باشید مافیایی که در فوتبال تبریز است از بین می‌رود. آنها آخرین تلاش‌شان را می‌کنند، اما جعفری بیدی نیست که با این بادها بلرزد."

گفتنی است جنبش دانشجویی آذربایجان-آذوح نزدیک به یک ماه پیش از جدیتر شدن پروژه ی حذف تراکتورسازی از رقابتهای آسیایی خبر داده بود که در دو لینک زیر می توانید جزئیات آن را مشاهده فرمایید:

http://azoh.info/index.php?option=com_content&view=article&id=17345:1392-01-21-19-09-45&catid=7:12&Itemid=16

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter