English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه جمعی از بازاریان شهر تبریز در خصوص یکم خرداد ماه

بازاری اویاخدی میللت چیه دایاخدی

یکم خرداد بازار را تعطیل خواهیم کرد.

به اطلاع کلیه همشهریان عزیز در تبریز می رسانیم ما جمعی از بازاریان و اصناف و کسبه تبریز ضمن حمایت از حرکت فعالین آذربایجانی و هواداران تیم محبوبمان تراختور در روز یکشنبه مورخه 1390/3/1 در اعتراض به سیاست های اقتصادی و فرهنگی حکومت، بازار تبریز را تعطیل کرده و به ملت آذربایجان خواهیم پیوست.

همشهریان و همزبانان عزیز، سیاست های غلط اقتصادی دولت و تبعیض به بازار تبریز که اولین و بزرگترین بازار مسقف جهان میباشد موجبات عدم رونق کسب و کار در این بازار بزرگ را فراهم آورده است. (گرانی انرژی، حمل و نقل، کالا) این در صورتی است که اگر آذربایجان و آذربایجانی برای خود تصمیم بگیرد. بازار تبریز تنها از حضور توریست و در صورت آزادی کسب و کار با تجارت با سایر ممالک می تواند در خدمت مردم خویش قرار بگیرد.

همشهریان عزیز بازار کفاشان و تولید کنندگان کفش، فرش، ایپک، جوراب، مسگرها و طلا و سایر تولید کنندگان اکنون چند سالی است که با قرض گرفتن از این و ان زندگی خود را میگذرانند. علت آن هم بی توجهی دولت غیر ملی و فاشیستی به تولید کنندگان داخلی و هجوم کالاهای کم کیفیت چینی به بازار تبریز است. زمانی شهرت کفش و فرش تبریز زینت بازارهای غرب و آمریکا بود.

همشهریان عزیز بازار تبریز و بازاریان آن همواره در کنار فعالین حرکت ملی آذربایجان بوده اند. ما همان هائی هستیم که به هنگام دستگیری شهید امانی و سایر فعالین در تهران و تبریز با وجود قرار وثیقه های سنگین آن را تامین کرده و در جهت مالی کمک و یاور فعالین و برادران خویش بودیم.

اعتصاب بازار تبریز و عدم حمایت فعالین حرکت ملی را کاملا قبول نموده و قصور و بی تفاوتی را متوجه برخی از دوستانمان که در بازار تبریز محافظه کارانه پیشرفتند می دانیم. اکنون با قبول حرکت مللت چی ها و تراختورچی ها در روز یکم خرداد ماه برای بزرگداشت آن حادثه بزرگ با ملت آذربایجان هم پیمان می شویم.

بازاری یاتمییب میللتینی آتمییب

وعده دیدار: یکشنبه 1 خرداد 1390

ساعت 5 راسته کوچه

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter