English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

گزارش از امارات: اهتزاز پرچمهای آذربایجان و ترکیه در ورزشگاه، زدوخورد شدید با مامورین سفارت ایران+ تصاویر+ ویدیو*****

آذوح: فعالین سیاسی آذربایجان با حضور در ورزشگاه ابوظبی امارات، پرچمهای آذربایجان و ترکیه را به اهتزاز درآوردند و بارها شعارهای ملی در این ورزشگاه سرداده شد.

به گزارش خبرنگار آذوح از امارات در حالی که مامورین سفارت ایران با حضور در دربهای ورودی ورزشگاه و نشان دادن فعالین آذربایجانی به ماموران استادیوم باعث شدند بسیاری از پرچمها و پلاکاردها گرفته شود، با این حال این فعالین آذربایجانی با اتخاد تدابیری توانستند تعدادی از پرچمها را به داخل استادیوم برده و به خصوص در نیمه ی دوم دیدار، به اهتزاز درآورند.

در پی این امر و سرداده شدن شعارهای ملی، مامورین سفارت ایران با همراهی تعدادی از مزدوران رژیم به سوی فعالین سیاسی آذربایجانی حمله بردند و زدوخورد شدیدی به وقوع پیوست. پس از چند دقیقه از این درگیری و با دخالت حراست استادیوم ابوظبی، ماموران رژیم ایران مجبور به فرار شده و فعالین آذربایجانی مجدداد شعارهای ملی را سردادند. از جالبترین این شعارها می توان به "ایران، تروریست"، "آذربایجان وار اولسون ایسته مه ین کور اولسون" و "خلیج عربی" اشاره کرد.

گفتنی است در این دیدار نمایندگان تعدادی از احزاب آذربایجانی و فعالینی همچون آراز ائلسس حضور یافته اند.

گزارشات، تصاویر و ویدیوهای تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

------------------------------------------

گزارشات جدید رسیده از خبرنگار آذوح در امارات جزئیات تازه ای از ابعاد درگیریها را بیان می کند.

پلیس امارات در طی یک همکاری با رژیم ایران، ورود تمامی پرچمها به غیر از پرچم ایران و امارات را ممنوع اعلام کرده بود. در اواسط نیمه ی اول دیدار پرچم ایران توسط تعدادی از مزدوران رژیم بلند می شود که با اعتراض دسته جمعی فعالین سیاسی آذربایجان به این امر، پرچم ایران به سرعت جمع آوری می گردد. 

پس از اهتزاز پرچمها و پلاکاردها و سرداده شدن شعارهای ملی، یورش مزدوران ایران موجب بروز درگیری و زدوخورد شدیدی می شود و در پی این امر پلیس امارات مداخله می نماید. با این وجود در اقدامی غیراخلاقی و سوال برانگیز بدون آنکه کوچکترین برخوردی با مامورین امنیتی ایران صورت بگیرد، پلیس امارات چند فعال سیاسی آذربایجانی همچون آقای محمود بیلگین و... را بازداشت کرده و تصمیم می گیرد که به بیرون از ورزشگاه منتقل نماید. در پی این اقدام، تمامی فعالین آذربایجانی با اعتراضی گسترده موجب انصراف و عقب نشینی پلیس امارات شده و مامورین ورزشگاه پس از کنترل و ثبت اوراق هویت بازداشت شدگان، آنها را آزاد می نمایند.

اما درگیری اصلی پس از پایان بازی صورت گرفت و مزدوران رژیم ایران بیشرمانه به سوی فعالین آذربایجانی حمله ور شدند و در این درگیریها تعدادی از حاضرین دچار مصدومیت گردیدند.

گزارشات تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

آذوح

-------------------------------------------

 

 

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter