English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دلیل حکم حکومتی: سیطره بر وزارت اطلاعات و تصاحب کرسیهای مجلس

آذوح: سخنگوی کمیسیون اصل نود با افشای جریان پشت پرده برکناری مصلحی نسبت به تلاش جريان انحرافي براي سيطره بر وزارت اطلاعات هشدار داد و گفت: اين جريان مشكوك براي دست يابي به كرسي‌هاي مجلس نهم قصد ايجاد تغيير و تحولات وسيع در وزارت اطلاعات به عنوان چشم بيناي نظام را داشت.

در ادامه تلاش زود هنگام اصولگرایان برای تصاحب کرسی های مجلس،  حسين اسلامي نماينده مردم ساوه و سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، نسبت به تلاش جريان انحرافي براي سيطره بر وزارت اطلاعات هشدار داد و گفت: مصلحي همتش بر اين بود كه حقايق را منعكس كند اما بازگويي برخي حقيقت‌ها برايش هزينه داشت و ما به عنوان نمايندگان ملت به اين رويدادهاي خاص در عرصه سياسي كشور حساسيم و با دقت آن را رصد مي‌كنيم.

وي مدعی شد: خاستگاه احمدي‌نژاد توده‌هاي مردم و دوستداران انقلاب و رهبري هستند، همان‌هايي كه با وضو پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شده و در برگه‌هاي رأي‌شان نوشتند «احمدي‌نژاد» و اگر جريان انحرافي براي به دست آوردن رأي تلاش مي‌كند كه خاستگاه اجتماعي احمدي‌نژاد را تغيير دهد، در حقيقت خود زني سياسي مي‌كند.

نماينده مردم ساوه در مجلس به جریان پشت پرده تغییر مصلحی پرداخت و گفت: اين جريان مشكوك براي دست يابي به كرسي‌هاي مجلس قصد ايجاد تغيير و تحولات وسيع در وزارت اطلاعات به عنوان چشم بيناي نظام را داشت اما با اقتدار رهبر ی مواجه شد؛ همه بايد بدانند كه فرزندان رهبري در مجلس، دستان جريان انحرافي را از وزارت اطلاعات قطع خواهد كرد و مجلس اصولگرا به احدي در اين خصوص باج نخواهد داد.

اسلامي در ادامه اظهار داشت: ما به احمدی نژاد درباره گسترش نفوذ اين افراد مشكوك تذكر داده بوديم، اما جدي گرفته نشد لذا احمدي‌نژاد كه ما علاقمندش هم هستيم بايد بداند كه تحمل نمايندگان حدي دارد.

وي با اشاره به عدم حضور مصلحي در جلسه هيئت دولت پس از حكم حكومتي تأكيد كرد: آقايان توجه داشته باشند كه احكام حكومتي و اوامر ولايت مطلقه فقيه به مثابه واجب شرعي، واجب‌الاطاعه است لذا نمي‌توان ادعاي ولايتمداري كرد و در عمل به الزامات آن پايبند نبود.

سخنگوي كميسيون اصل 90 همچنين با اشاره به برخي اظهارات مبني بر اينكه نمايندگان حق دخالت در عزل و نصب وزير اطلاعات را ندارند، خاطرنشان كرد: طبق قانون اساسي، نمايندگان حق اظهارنظر در تمامي امورات داخلي و خارجي كشور را دارند و از آنجا كه وزارت اطلاعات مربوط به تمام نظام است، دوستان بايد هرچه سريع‌تر جبران مافات كنند.

اسلامي ادامه داد: اينكه وزير اطلاعات كه سابقه انقلابي‌اش محرز است و از سينه سوخته‌هاي اين نظام است، كنار گذاشته شده و در پي آن عده‌اي در صدد حمايت مكتب ايراني به عنوان يك خط انحرافي برآيند، اين مسئله هيچ سنخيتي با عدالت محوري ندارد؛ احمدی نژاد كه هنوز هم علاقمند به او هستيم، بايد بداند كه قاطبه مردم و حزب‌الله يك تار موي سر مصلحي را با تمام موجوديت مروجين "مكتب ايراني " عوض نخواهند كرد.

جرس

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter