English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

پیام دانشجویان و فعالین ملی شهر توفارقان به مناسبت روز جنبش دانشجویی آذربایجان

جنبش دانشجویی به عنوان مغز متفکر و موتور محرکه حرکت های اجتماعی، نقش اصلی در پیش برد اهداف و خواسته های اجتماع و به ثمر رسیدن آنها دارد. و این جنبش دانشجویی است که به عنوان پرچمدار وپیش رو حرکت های آزادی خواهانه و مبارزه با استبداد و استعمار در سرتاسر جهان شناخته شده است.

اعتراضات دانشجویان دانشگاه تبریز در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۴ را می توان ظهور و اعلان موجودیت جنبش دانشجویی آذربایجان قلمداد نمود که به عنوان پدیده ای نوظهور و مستقل از جنبش های مرکزگرای موجود فقط و فقط در جهت بیداری و سعادت ملی آذربایجان توانست بازیگردان اصلی صحنه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی شهرها و دانشگاه های آذربایجان و حتی سایر دانشگاه ها شود.

نقش جنبش دانشجویی و فعالین دانشجو در روند تکامل و سیر صعودی حرکت ملی آذربایجان نقشی بی بدیل و مثال زدنی است که علی رغم فشارهای همه جانبه بی هیچ چشم داشت منفعتی با اتخاذ روش های مدنی و مسالمت آمیز هم چون برگزاری کلاس های آموزشی زبان و تاریخ، همایش های بزرگداشت شخصیت ها و مناسبت های ملی، کنسرت های موسیقی، نمایشگاه های کتاب، تجمعات اعتراضی نابودی محیط زسیت و میادین ورزشی بیداری بخش ملت آذربایجان بوده و در راه مبارزه آذربایجان در رهایی از چنگال شوونیزم و آزادی با تحمل هزینه های سنگین، پیروزی های بزرگی برای ملتمان به ارمغان آورده است.

ما جمعی از دانشجویان و فعالین ملی توفارقان با پاسداشت حوادث مربوط به ۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۴ و دست آوردهای آن و تبریک ملت آذربایجان، علی الخصوص دانشجویان به مناسبت چنین روزی، اعلام می داریم در راستای سعادت آذربایجان و حرکت ملی و پیروزی و سربلندی ملتمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

امید است با همدلی و همراهی تمامی اقشار و فعالین حرکت ملی در روزهای سرنوشت ساز و مهم پیش رو پیروزی های بزرگی نصیب ملتمان شود.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter