English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اختلاف با نزدیکان رئیس دولت، محرابیان را نیز برکنار کرد

آذوح: در حالیکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مخالفت خود با ادغام چهار وزارتخانه کشور در یکدیگر و تاسیس وزارتخانه های جدید «راه و مسکن»، «نیرو و نفت»، «صنایع و معادن و بازرگانی» و «رفاه و کار و امور اجتماعی» توسط دولت خبر داده و آنرا غیرقانونی اعلام کرده بودند، آخرین گزارش ها حاکی از خداحافظی ناگهانی علی اکبر محرابیان از کابینه به دلیل "اختلاف جدی با برخی نزدیکانِ رئیس دولت" می باشد.

هیئت دولت دهم تصمیم گرفته است که وزارت نفت در وزارت نیرو، وزارت صنایع و معادن در وزارت بازرگانی، وزارت راه و ترابری در وزارت مسکن و شهرسازی و وزارت رفاه و تامین اجتماعی در وزارت کار و امور اجتماعی ادغام شده و چهار وزارت خانه جدید بوجود بیاید.

خبرگزاری مهر در این زمینه گزارش داده است :

براساس آخرین خبرها از دولت، علی اکبر محرابیان از وزارت صنایع و معادن خداحافظی و مهدی غضنفری موقتا مامور تشکیل وزارت بازرگانی و صنایع می شود.

پیشنهاداتی به علی اکبر محرابیان برای پستهای مختلف اجرایی ارائه شده است، ضمن اینکه غضنفری با محوریت صادرات قرار است این ادغام را کلید بزند.

سفر شب گذشته علی اکبر محرابیان به چین هم در پی این تصمیم احتمالی دولت منتفی شده است.

علی اکبر محرابیان از یاران نزدیک محمود احمدی نژاد در سالیان گذشته به خصوص دولت نهم بود به طوری که وی ابتدا در دولت نهم رئیس ستاد تبصره 13 و سپس از آنجا به وزارت صنایع و معادن آمده بود.

گفته می شود یکی از دلایل خداحافظی محرابیان با وزارت صنایع و معادن اختلافاتش با یکی از مقامات ارشد دولتی بوده است که حتی برخی چانه زنی ها در یک ماه و نیم اخیر هم نگذاشت که وی در این سمت همچنان فعالیت کند.

جرس

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter