English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

با حضور نمایندگان احزاب سوئد، نمایشگاه عکس اورموگولو شد+ ویدیو+ تصاویر

آذوح: روز جمعه ی هفته ی جاری در شهر گوتنبورگ سوئد نمایشگاه عکس اورموگولو برگزار گردید.

به گزارش آذوح نمایندگان بسیاری از احزاب و تشکلهای سوئدی در سالن نمایشگاه حضور یافته و با آخرین اخبار و گزارشات در خصوص فاجعه ی اورموگولو آشنا شدند.

نمایندگان بلندپایه ی احزابی همچون سوسیال دموکرات، حزب سبز، حزب چپ، حزب مردم، حزب کریس دموکرات، حزب زنان لیبرال و آ.ب.ف ضمن اشتراک در نمایشگاه و قبول دعوت مجریان مراسم(گادپ و آذوح)، تاکید کردند که موضوع اورموگولو را با جدیت تمام در احزاب خویش مطرح خواهند نمود.

از نکات بسیار جالب این مراسم می توان به دقت و علاقمندی بسیار زیاد نمایندگان احزاب سوئدی اشاره نمود. طبق روال عادی و متداول چنین مراسمی به خصوص در آن کشور، انتظار نمی رفت که مهمانان نمایشگاه بیش از چندین دقیقه در مراسم حضور یابند. اما در کمال تعجب و خرسندی تمامی مهمانان و نمایندگان سوئدی چندین ساعت در نمایشگاه باقی مانده و وقت خویش را به دریافت معلومات، مباحثه و چاره جویی در خصوص مشکلات و معضلات آذربایجان جنوبی اختصاص دادند.

نمایشگاه اورموگولو، بخشهای مختلفی همچون دریاچه ی اورمیه، زندانیان سیاسی، شهدای آذربایجان جنوبی، قیام خرداد 85 و زلزله ی ورزقان را تدارک دیده و بروشورها و جزواتی به زبانهای انگلیسی و سوئدی، تقویم، ویدیوی 30 دقیقه ای از وقایع چندین سال گذشته و دهها تصویر و پوستر را نیز عرضه داشت. در عین حال بخشهایی هم به احزاب آذربایجان جنوبی و احزاب عرب داده شده و هر یک توانستند دیدگاههای تشکلات خود را به حاضرین در نمایشگاه بیان دارند.

برای دیدن فیلم پخش شده در این نمایشگاه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

گفتنی است در این مراسم که بیش از 4 ساعت در نظرگرفته شده و به صورت مستقیم از طریق سایت آذوح پخش گردید نمایندگان احزاب گادپ، آذوح و گاقپ و نیز فدراسیون آذربایجان- سوئد، آذربایجان ائوی و بوتو آذربایجان تلویزیاسی و دهها فعال و علاقمند آذربایجانی شرکت کردند.

طبق اظهار برگزارکنندگان این نمایشگاه( آذوح – گادپ ) با توجه به قول مساعد و اعلام همکاری همه جانبه ی نمایندگان احزاب سوئدی، این نمایشگاه به زودی در استکهلم و با حضور هیاتی بلندپایه از مجلس این کشور نیز برگزار خواهد گردید.

برای دیدن بخش کوتاهی از این مراسم و توضیحات برگزارکنندگان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://youtu.be/lw1_onqbuCQ

 

 

 

آذوح

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter