English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دبير سازمان ليگ: سعودي ها به جاي حرف زدن درباره آب ايران، دنبال سوسمار باشند!

آذوح: حجت‌الاسلام عليپور، دبير ستاد منشور سازمان ليگ در مورد ادعاي تيم‌هاي سعودي درباره ميزباني ايران توضيحاتي داده است، که به شرح زير است:

نظرتان درباره ادعاي تيم‌هاي سعودی درباره ميزباني ايران چيست؟‌ با توجه به رفتاري که آنها در فرودگاه‌هاي کشورشان (انگشت‌نگاري و معطلي بي‌مورد) با تيم‌هاي ما دارند باز ما خوب پذيرايي مي‌کنيم و مي‌روند ادعاهاي واهي مي‌کنند؟

سياست ديپلماسي ورزشي ما تابع سياست‌هاي ديپلماسي کشور است. عربستان از حجاج عمره و تمتع هم انگشت‌نگاري مي‌کند و جزوي از سياست کاري‌شان است. نمي‌توانيم در اين‌باره به تنهايي تصميم بگيريم و اين کارها در حوزه وزارت امور خارجه است.

اين اواخر ادعا کرده بودند آب ايران آلوده است و امن نيست؟

فرافکني مي‌کنند. همه اروپايي‌ها و حتي آمريکايي‌ها مي‌دانند که ايران در وضعيت حال حاضر خاورميانه امن‌ترين کشور است. به نظر من سعودی ها با اين حرف‌ها دنبال منحرف کردن اذهان عمومي از ناهنجاري‌هاي دروني کشور خود هستند. مطمئن باشند که با اين آدرس‌هاي غلط به جايي نمي‌رسند.

ظاهرا گزارش ناظران AFC هم درباره وضعيت ورزشگاه‌هاي ما و شرايط ميزباني مثبت بوده؟‌

اتفاقا مي‌خواستم به يک نکته در اين‌باره اشاره کنم. ميزباني ما در مرحله اول خوب بود و در مراحل اخير هم به بهترين نحو پذيراي اين تيم‌ها شديم. يکي از ناظران AFC عربستاني بود و گزارش خوبي را به AFC داد که کنفدراسيون آسيا با استناد به همان توي دهان سعودی ها زد. به نظر من سعودی ها به جاي اين جنگ رواني و تخريب‌ها دنبال کشيدن عکس سوسمار و خود سوسمار باشند که بهتر است.

اين واژه «سوسمار» را بنويسم؟‌

جاي شما باشم مي‌نويسم. ادعا کرده‌اند که دفعه بعد با خودمان به ايران آب مي‌آوريم. بهتر است به جاي آب سوسمار بياورند چون لازمشان مي‌شود. اميدوارم ذوب‌آهني‌ها در اصفهان در بازي حذفي پيروز شوند. و مطمئن هستم اين اتفاق رخ مي‌دهد که اين خود بهترين جواب است.

ورزش سه

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter