English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ناصر حجازی به کما رفت

آذوح: در حالیکه ناصر حجازی، از پیشکسوتان فوتبال ایران و منتقدین دولت، ساعتهاست در حالت کما و بخش مراقبت های ویژه به سر می برد، خانواده حجازی مانند ماههای اخیر، از عموم مردم و فوتبال دوستان تقاضا کردند تا برای سلامتی این مرد دوست داشتنی و عافیت او دست به دعا بردارند.

به گزارش خبرآنلاین، ناصر حجازی دیروز جمعه سی ام اردیبهشت ماه، در حالیکه در حالت بیمار و بسیار سخت، در حال تماشای بازی استقلال و پاس همدان بود، ناگهان دچار حمله تنفسی شد و با وجود انتقال به بخش مراقبت های ویژۀ بیمارستان کسری تهران، این بار درصد هوشیاری وی - برخلاف دفعات پیش- بسیار پایین قرار گرفت و به حالت کما فرو رفت.

گزارش شفاف نیوز نیز آورده است که وضعیت جسمی حجازی این بار بسیار وخیم تر از اتفاقی است که دو هفته قبل برایش رخ داد و پزشکان تنها درباره اش می گویند نیاز به دعای خیر مردم دارد.

بر اساس این گزارش، پزشک معالج ناصر حجازی در مورد آخرین وضعیت پیشکسوت استقلال گفت: "در حال حاضر به او از طریق یک لوله غذا داده می شود. ناصر حجازی در وضعیت بدی به‌سر می برد و فقط دعای مردم است که می تواند حالش را بهتر کند."

گزارش منابع خبری حاکی است که امروز گریه های همسر و فرزند حجازی در بیمارستان همه را متأثر کرده بود.

این ورزشکار مردمی، چندی پیش در مصاحبه ای جنجالی، سیاست ها و اقدامات دولت را مورد حمله قرار داده و خواستار رسیدگی فوری به وضع مردم توسط دولت یا کناره گیری از قدرت شده بود.

جرس

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter