English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

انفجار و آتش سوزی هنگام افتتاح واحد بنزین سازی پالايشگاه آبادان با حضور احمدی نژاد

آذوح: در جريان افتتاح فاز سوم واحد بنزين سازي پالايشگاه آبادان كه با حضور محمود احمدي‌نژاد صورت گرفت بروز اشكال فني منجر به ايجاد آتش سوزي در يكي از واحدهاي اين پالايشگاه شد. به گزارش فارس، با اقدام سريع دست اندركاران آتش سوزي مهار شده است. برپايه گزارش، اين حادثه وقفه‌اي در برنامه‌هاي رئيس جمهوري ايجاد نكرده است.

به گزارش مهر، نشت گاز در یکی از واحدهای فرآیندی پالایشگاه منجر به حادثه آتش سوزی و انفجار طرح بنزین سازی پالایشگاه نفت آبادان شده است.

در حال حاضر انتقال مجروحان و مسمومان این حادثه به بیمارستان شهید طالقانی اهواز در حال انجام است، ضمن آنکه تاکنون تعداد حادثه دیدگان انفجار صبح امروز پالایشگاه نفت آبادان از مرز 22 نفر عبور کرده است.

احمدی نژاد صبح امروز برای افتتاح مرحله نخست طرح بنزین سازی پالایشگاه آبادان با ظرفیت تولید روزانه 4.2 میلیون لیتر بنزین با اکتان 94 به آبادان سفر کرده است.

خبرگزاری مهرقبلا اعلام کرده بود که یک نفر از کارکنان پالایشگاه آبادان کشته است.

پس از انجام مراسم رونمایی از نماد طرح بنزین سازی پالایشگاه آبادان توسط رئیس جمهور، انفجار یکی از واحدهای فرآیندی منجر به آتش سوزی، انفجار و انتشار یک دود غلیظ در سطح پالایشگاه نفت شده است.

در حال حاضر عملیات مهار آتش سوزی توسط نیروهای آتش نشانی و امداد به طور کامل انجام و بررسی برای دلایل این حادثه در سطح پالایشگاه آغاز شده است.

فارس

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter