English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

در 968مین روز، گذر از 30 میلیون بازدید

آذوح: پس از سپری شدن 968 روز از آغاز به کار مجدد ارگان خبری تشکل آذوح، جمع کل تعداد بازدید سایت از 30 میلیون گذشت. در پایان روز 26 مهر 1392، 30078060 مین بازدید به ثبت رسید.

در حالی که اسفند 1389 و در اولین ماه آغاز به کار مجدد، آمار بازدید سایت به طور متوسط روزانه 1830 نفر بود با لطف و نظر مثبت مراجعین در فروردین 1391 آمار 40257 بازدید متوسط روزانه به دست آمد و در ماه آذر 91 نیز به 84697 بازدید در روز رسید؛ که تنها و تنها با محبت بسیار زیاد بازدیدکنندگان حاصل شده است. گفتنی است متوسط بازدید روزانه در ماه جاری میلادی 54722 و در بیش از 32 ماه گذشته، 31072 می باشد.

این در حالی است که ارگان خبری تشکل آذوح از معدود رسانه های اینترنتی منطقه و تنها رسانه ی حرکت ملی است که از آغاز فعالیت خود تاکنون همواره میزان بازدید از سایت را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. تلاش بر جلب اعتماد مخاطبین، شفاف سازی میزان اثرگذاری ارگان و صداقت در عمل-گفتار از دلایل این تصمیم و ارائه ی آمار دقیق میزان بازدید روزانه است. صداقت با مخاطب، از اصلی ترین اهداف و آرمانهای ماست و حتی در ماههایی که بنا به دلایلی بازدید از سایت با افت روبرو گشت، این روند ارائه ی آمار روزانه مختل نگردید و تداوم یافت. امید می رود دیگر رسانه ها نیز چنین عملی را صورت داده و میزان اثر و اعتبار خود را به بوته ی آزمایش بگذارند.

در زیر، تصاویری از هاست مرکزی آذوح به منظور مقایسه ی بازدید ماههای گذشته و نیز آمار دقیق بازدید ماه گذشته آورده شده است.

وبسایت آلکسا نیز که از مراجع مهم مقایسه ی سایتها به شمار می رود، آذوح را در رتبه ی 115785 قرار داده است.

این ارگان خبری در تلاش بوده همزمان با انعکاس نظرات آذوح، دیدگاههای تمامی طیفها، تشکلات و افراد آذربایجانی را در خود جای دهد. امیدواریم پس از این نیز با حفظ جایگاه خویش و تلاش بیشتر در جلب نظر مخاطبین، این مسئولیت سنگین را بهتر از قبل به انجام برسانیم.

و با تشکر بی پایان از تمامی اعضا، هواداران و همراهان عزیز تشکل آذوح

1

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter