English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

آغاز اعتراضات به خشکاندن اورموگولو در شهر اورمیه+ ویدیو

آذوح: دور تازه ی اعتراضات به خشکاندن نگین آذربایجان از شهر اورمیه آغاز گردید.

به گزارش آذوح روز یک شنبه 12 آبان، نزدیک به 6 هزار نفر از هواداران آذربایجانی تیم شهرداری اورمیه با حضور در ورزشگاه این شهر به تشویق تیم والیبال خود پرداختند.

حاضرین در ورزشگاه علیرغم باخت تیم شهرداری، بارها و بارها با شعارهای ملی خود استادیوم را به لرزه درآوردند و با فریادهای خود اعتراضشان به خشکاندن عمدی اورموگولو را نشان دادند.

از شعارهای سرداده شده می توان به "یاشاسین آذربایجان"، "آذربایجان وار اولسون، ایسته مه ین کور اولسون" و "گلین گئدک آغلییاق، اورموگولون دولدوراق" اشاره نمود.

برای دیدن بخشی از این شعارها بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://www.youtube.com/watch?v=Sit5aEZvgEw&feature=youtu.be

 

 

گفتنی است در هفته ی گذشته نیز در اعتراض به سیاستهای رژیم ایران علیه ملت آذربایجان و علی الخصوص خشکاندن عمدی دریاچه ی اورمیه جمعی از فعالین سیاسی و دانشجویان شجاع با به آتش کشیدن پرچم رژیم جمهوری اسلامی ایران در تبریز خشم خود را نسبت به این روند نشان دادند.

روز جمعه ی آتی در تبریز دیدار تیمهای تراختورسازی آذربایجان و استقلال تهران برگزار خواهد گردید. رژیم ایران در ترس از گسترده تر شدن اعتراضات با تغییر زمان دیدار و همچنین تغییر داور بازی در تلاش است با ایجاد حاشیه برای تیم آذربایجانی، هواداران را از توجه به دلیل اصلی حضور در ورزشگاه منحرف سازد.

جمعه، 17 آبان،ساعت 15.15، تبریز، ورزشگاه سهند.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter