English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

همکلاسیمان را آزاد کنید؛ پخش هزاران بیانیه و تراکت در دانشگاه آزاد تبریز

آذوح: بار دیگر دانشجویان هویت طلب دانشگاه آزاد تبریز محدودیتها را در هم شکسته و با وجود جو بسیار سنگین و امنیتی حاکم بر دانشگاه اقدام به پخش گسترده بیانیه ها و تراکت های حمایتی از سیامک کوشی (دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد واحد تبریز) نمودند.

متن بیانیه ها به شرح زیر میباشد :

بیانیه مبارزان سیاسی حرکت ملی آزربایجان در محکوم کردن دستگیری سیامک کوشی دانشجوی دانشگاه آزاد تبریز

هم دانشگاهی های عزیز

چند صباحی است که در دانشگاه جو امنیتی شدیدی را شاهدیم که به منظور محدود کردن فعالیتهای سیاسی میارزان حرکت ملی آزربایجان و تحت فشار قرار دادن آنان ایجاد شده است.

مسئولین دانشگاه که افکار شوونیستیشان قدرت درک آزادی و انسانیت را ندارد پس از ناکامی در خاموش کردن صدای عدالت و متوقف کردن فعالیتهای مبارزان جنبش دانشجویی آزربایجان چهره ی پلیدخود را بار دیگر به نمایش گذاشته و دست به دامن نیروهای خارج دانشگاهی شده اند . همانطور که شاهدید هر روز تعداد زیادی از لباس شخصی ها و بسیجیان در داخل دانشگاه به گشت زنی میپردازند حراست نیز که تا کنون در پیدا کردن کوچکترین سرنخ ناکام مانده و اختلاف بین رده های مختلف آن عمیق شده است تعداد نیروهای خود را دو برابر کرده است تا شاید به خیال خود ما را از ادامه این راه مقدس باز دارد غافل از اینکه ارادهی ما همچون شمشیری است که هرچه میکوبند تبزتر میشود.

هفته ی گذشته حراست دانشگاه طی اقدامی نهایت عجز و ناتوانی خود را نشان داد و عملا" به تسلیم شدن در مقابله با قدرت ایمان معترف شد و مستقیما" از نیروهای خارج دانشگاهی دستگیری هم دانشگاهی عزیزمان فرزند غیور آزربایجان سیامک کوشی را خواستار شد. نیروهای اطلاعات نیز به منزل شخصی او هجوم برده و پس از دستگیری او تمامی لوازم و حتی کامپیوتر شخصی و جزوات درسی او را با خود بردند. اکنون بیش از یک هفته از بازداشت وی گذشته اما از وضعیت وی خبری در دست نیست.

به راستی جرم سیامک چیست؟ عشق به وطن؟ عشق به آزربایجان و یا اینکه تفکر آزادش جرم اوست؟

امروز دستگیری سیامک دستگیری تمام اندیشه های آزاد و به زنجیر کشیدن هویت آزربایجانی است . امروز سیامک یعنی تمامی دانشجویان بیدار آزربایجان و مشتهای گره کرده ی تمامی انان یعنی سیامک .

سیامک و سیامک ها حقوق و اندیشه هایی هستند که هر روز زیر چکمه های نژادپرستی پایمال میشوند. اگر امروز نیاندیشیم فردا حتی اجازه ی اندیشیدن را هم از ما خواهند گرفت.

بدانید که ما هرگز برادرمان را از یاد نبرده ایم و در حمایت از او از تمامی توان خود استفاده خواهیم کرد و در این راه نه از حراست باکی داریم و نه از کسان دیگر.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter