English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

لغو ناگهانی نشست خبری محمود احمدی نژاد

آذوح: در حالیکه اعلام شده بود قرار است محمود احمدی نژاد روز سه شنبه دهم خرداد ماه، طی نشستی مطبوعاتی، به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ دهد، این نشست به طور ناگهانی لغو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این نشست خبری با اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی که قرار بود روز دهم خرداد برگزار شود به سه شنبه هفته آینده (هفدهم خرداد) موکول شده است.

این پایگاه همچنین اعلام کرد رئیس دولت در این کنفرانس خبری قرار است به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی درباره مهمترین مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی پاسخ دهد.

گفتنی است این دومین نشست خبری احمدی نژاد با خبرنگاران داخلی و خارجی بود و نخستین نشست در سال ۹۰، روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه برگزار شده بود.

لازم به یادآوری است محمود احمدی نژاد همچنین در تاریخ ۲۶ اردیبهشت پس از یک دوره قهر و آشتی بر سر ماجرای وزیر اطلاعات، در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و با تکرار یک سری آمار و ارقام، از حضور خود در نهاد ریاست جمهوری و پایان دورکاری خود خبر داده بود.

طی دو هفته بعد از این نشست تلویزیونی، مواردی چون انفجار در پالایشگاه آبادان به علت بی تدبیری به هنگام افتتاح در حضور رئیس دولت، عدم پذیرش رئیس دولت از سوی مراجع و علمای قم و اخطار جدی طلاب و متدینین این شهر نسبت به عواقب حضور عناصر جریان انحرافی در شهر قم، قفل زدن بر درهای ورودی استانداری فارس از سوی لباس شخصی های این استان، افشای ابعاد وحشتناک و گسترده فساد مالی ، سیاسی و... باندی که به نزدیکان احمدی نژاد (جریان انحرافی) مشهور می باشند و همچنین بازداشت جمعی از وابستگان نهاد ریاست جمهوری و اعتراضات مجلسیون به قانون شکنی های دولت، از رخدادهای دوهفته اخیر بوده است.

جرس

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter