English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دولت دهم از اعدام عباس غفاری حمایت می‌کند

آذوح: سایت «هفت صبح» اعلام کرد دولت دهم از اعدام عباس غفاری «جن‌گیر مخصوص» محمود احمدی‌نژاد به اتهام «توهین به قرآن» حمایت می‌کند.

این سایت روز دوشنبه (نهم خرداد) بدون آنکه به نام عباس غفاری اشاره کند٬ به نقل از یک کار‌شناس علوم دینی نوشت که «۱۰ بار اعدام نیز برای چنین فردی حق مطلب را ادا نمی‌کند.»

این کارشناسن علوم دینی گفته که «دولت اسلامی از اعدام انقلابی اهانت کنندگان به قرآن حمایت خواهد کرد و باید با برخورد قاطع با چنین افرادی، ریشه چنین مسائلی خشک شود.»

گفتنی است در روز‌های اخیر اخباری مبنی بر صدور حکم ۱۰ بار اعدام عباس غفاری منتشر شده که تاکنون مقام‌های قوه قضائیه در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند.

غفاری یکی از «جن‌گیران» احمدی‌نژاد است که در هفته‌های اخیر از سوی مقام‌های امنیتی بازداشت شده و گفته شده که وی با «اهانت به قرآن» به «قدرتی شیطانی» دست یافته است.

محمدحسین صفارهرندی وزیر سابق ارشاد نیزدر جلسه هفتگی انصار حزب‌الله گفته که گزارش بازجویی از اعضای بازداشت شده «جریان انخرافی» تحویل احمدی‌نژاد شده است.

صفارهرندی همچنین بدون ‌آنکه به نام غفاری اشاره کند٬ افزوده که وی «در مواجهه با بازجویان از طریق قدرت محدود خود منجر به اتفاقاتی نظیر سردرد» در آنها می‌شد که «نیروهای امنیتی نیز با تلاوت قرآن کریم که باطل‌السحر است٬ با اقدامات ایذایی وی مقابله کرده و از او بازجویی می‌کردند.»

محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای که همچون وی سال‌ها گزارش‌ها درباره ارتباط تیم احمدی‌نژاد با جادوگران و ساحران را رد می‌کردند در هفته‌های اخیر به صراحت اعتراف کرده‌اند که تیم وی با «جن‌گیران» رابطه دارد.

تمام سایت‌ها و رسانه‌های محافظه‌کار حامی خامنه‌ای که زیر نظر محمدباقر قالیباف٬ علی لاریجانی٬ احمد توکلی و محسن رضایی فعالیت می‌کنند در چند هفته گذشته حملات گسترده‌ای علیه تیم احمدی‌نژاد ترتیب داده‌اند.

حامیان احمدی‌نژاد نیز هشدار داده‌اند چنانچه این حملات ادامه داشته باشد٬ مخالفان دولت شکست سختی خواهند خورد.

دیگربان

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter