English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

علی حسین نژاد وارد چهارمین ماه بازداشت خود شد

آذوح: آقای " علی حسین نژاد" وارد چهارمین ماه بازداشت خود شد.

علی حسین نزاد روز پنجشنبه ساعت یازده صبح  14 بهمن 1389توسط ماموران اطلاعات از محل کار خود واقع در ماکو دستگیر و روانه زندان ماکو شده بود. گفتنی است به قصد افزایش فشارهای روحی روانی، ایشان را در بند یک معتادان زندان ماکو در شرایط بسیار نامطلوب نگهداری می نمایند.

علی حسین نژاد در خرداد سال۸۶ بازداشت و به اتهام تبلیغ علیه نظام از طریق دعوت مردم به شرکت در تجمع سالگرد تظاهرات اعتراض آمیز آذربایجانیها بر علیه کاریکاتور موهن روزنامه ایران محاکمه و به هشت ماه حبس تعزیری محکوم و روانه زندان شد. علاوه بر این حسین نژاد پیش از این نیز در جریان اعتراضات خرداد ۸۵ بازداشت و پس از ۲۷ روز بازداشت موقت از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب خوی به اتهام تبلیغ علیه نظام از طریق فعالیت های پان ترکیستی به نفع گروههای معاند نظام(حرکت  بیداری ملی آذربایجان جنوبی) به ۵۰۰ هزار تومان جریمه بدل از ۱۰ ماه حبس محکوم گردیده بود.

قاضی نوروزی رئیس شعبه یک دادگاه انقلاب خوی در اقدامی غیر قانونی در شهریور ۸۸ و پس از گذشت ۱۸ ماه از تاریخ صدور و ابلاغ حکم با تغییر متن حکم صادره برای این فعال آذربایجانی وی را به ده ماه حبس تعزیری محکوم کرد و حکم جدید در زندان به حسین نژادابلاغ شد.

سانا

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter