English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

تشکر به خاطر گرامی داشت قیام ملی 21 آذر- آذرخش

امسال به یاد گرامی داشت 68 مین سال تشکیل حکومت ملی در آذربایجان جنوبی چه   درداخل علیرغم جو پلیسی و چه درخارج با همت وکوشش تشکیلاتها و فعالین ملی گردهمآئی ها ومراسم متعددی در سطح بسیارگسترده ای برگذارشد .

صدها مقاله ، تحلیل ، تصاویر ، مجالس یاد بود و أشعارشورانگیز که هرکدام به شکلی همچون تابلوئی از واقعیت های انکارناپذیرتاریخ و قیام ملی ملت آذربایجان را ترسیم مینموداند زینت بخش رسانه ها و سایت های اینترنت را مزین نموداند .

وهمچنین با اتکاء به اسناد تاریخی هجوم و کشتار ددمنشانه راسیسم فارس را که با کمک أربابانشان امپریالیسم جهانی ملت آذربایجان را دردریائی ازخون و آتش غرق نموده و سپس به رقص و پایکوبی پرداخته بوداند باردیگر به رشته تحریردرآمده بود .

به همین جهت جای دارد که دراین نوشته مختصرازهمه احزاب ، تشکیلاتها و کسانی  که در داخل و خارج صادقانه حقایق تاریخ  پر درد و رنج ملت آذربایجان را با برگذاری مراسمهای گوُناگون یاد وبیان نموداند صمیمانه سپاسگذاری نمود .

این جوشش هدفمند فعالین حرکت ملی آذربایجان نشان از زنده بودن روح مبارزه تا پیروزی نهائی را همراه با آگاهی و پویائی مژده میدهد ، از سوئی دیگر با اینکه درپروسه ای 68 ساله نژاد پرستان آریائی و جعل کننده گان حقایق تاریخ چه در داخل و چه در خارج هرساله و دائمن با تلاشهای مذبوهانه سعی نموده اند تا با لجن پراکنیهای بی وقفه جنایتها ونسل کشی برعلیهه ملت آذربایجان را لاپوشانی نموده و آن را وارونه جلوه دهند ، که هرگز موفق نبوده اند نقش برآب گردید ، زیرا  اعمال وجنایات فاشیسم فارس بقدری گسترده و خونبار میباشد که باهیچ شیوه دروغ پردازی و یا فلسفه بافیهای توخالی نمیتوانند دهها هزار خونهای ریخته شده بی کناهان را بسادگی انکار و لاپوشانی  نمایند .  

کشتار دهها هزار مردم بی گناه توسط ارتش شاه و اراذل واوباشان «اعلاحضرت پناه» درآذربایجان یک حقیقت تاریخی ایست که آنرا با تبلیغات پوچ و مغزشووئیهای هرساله نسل جوان نمیتوان ازصفحات تاریخ خونبار ملت ما به یک باره وبه آسانی زدود ، که تاکنون هم میسر نگردیده است قیام ملی 21 آذر 1324  یک حقیقت تاریخی بود ، حقیقتی که در قلب و روح و شعور ملت آذربایجان چون سرودی جاویدان نقش بسته است .  

امروز با اینکه 68 سال از عمر قیام ملی و شکوهمند 21 آذرمیگذرد ، ولی شعله های فروزان آن هیچگاه و هرگز خاموش نگردیده و همچنان ره گشای حرکت نوین و رهائی بخش ملت آذربایجان جنوبی میباشد ، ملت ما آمال واهداف حکومت ملی را آمال و اهداف  ملی خود میدانند .

ملت آذربایجان باردیگر ضمن گرامی داشت خاطره قیام ملی 21 آذر و همچنین احترام به نام پیشوایانش ، خصوصن شخصیت پرافتخار سید جعفر پیشه وری و فرد به فرد هم سنگران قهرمانش که آمال ملی وانسانیشان امروز زیربنای حرکت ملی ملت ما را تشکیل میدهد با تجدید عهد و پیمان خود تا رهائی کامل آذربایجان از سلطه راسیسم فارس و برقراری استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی ، دموکراسی درسرتاسر وطنمان  هرگزازپای نخواهیم  نشست   .

بگذار بلند گوهای گوناگون راسیسم فارس و مانقورت های خود فروخته رنگا رنگ که تبدبل به نوکران حلقه بگوش شده اند ، هرچه دردل پراز کینه شان انباشته اند بگویند .  کاروان حرکت ملی آذربایجان تا پیروزی نهائی به راه پرافتخارخود ادامه خواهد داد .  تا سیه روی شود آنکه در او غش باشد .

                          زنده باد آذربایجان ــ آذرخش .  20/ 12 / 2013

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter