English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اطلاعیه هالک بانک در مورد ایران

آذوح: هالک بانک ترکیه در ارتباط با ادعاهای اخیر پیرامون معاملات تجاری این بانک، اطلاعیه ائی انتشار داد.

هالک بانک ترکیه بدنبال ادعاهای مربوط به نقل و انتقال میلیارد ها یورو به ایران با انتشار اطلاعیه‌‎ای این ادعاها را تکذیب نمود.

هالک بانکبه گزارش تی آر تی، در این اطلاعیه با اشاره به اتهامات ناشایستی که طی روز های اخیر به این بانک وارد می آید چنین گفته شده است:

” همگان باید بدانند که هالک بانک ترکیه تمامی معاملات ، عملیات بانکی و تجارت خود را منطبق بر اصول و تنظیمات حقوق ملی و بین المللی انجام دا ده و برای حفظ حق و حقوق شرکا، مشترکین و صاحبان سپرده و دیگر حسابهای بانکی خود تدابیر لازم را اتخاذ میکند. تمامی معاملات تجاری و سیستم ترانسفر و انتقال پول توسط هالک بانک ترکیه شفاف است وبرای کنترل اتوریته ها قابل پیگرد میباشد. تمامی امور بانکداری هالک بانک ترکیه بوسیله ناظران و سازمانهای نظارتی مورد بررسی قرار میگیرد و کنترل میشود. و تاکنون هیچ مورد غیر قانونی در زمینه تجارت با یک کشور خارجی از جمله ایران تثبیت و اعلام نشده است.

در این اطلاعیه آمده است: هالک بانک ترکیه به عنوان یک موسسه واسطه، پول نفت و گاز طبیعی خریداری شده توسط ترکیه از ایران را که در بانک ذخیره میشد، برای خرید اموال و خدماتی که مشمول تحریمات نمی گردید صرف کرده است.

هالک بانک در اطلاعیه خود با تاکید براینکه تا ماه جون سال ۲۰۱۳ میلادی هیچگونه تحریمی در خصوص ممنوعیت صادرات طلا به ایران انجام نگرفته بود، اعلام کرد: از اول جون ۲۰۱۳ که تحریم صادرات طلا به ایران توسط امریکا وضع شد ، هالک بانک نیز به تجارت طلا با ایران پایان داده است.

در اطلاعیه هالک بانک گفته شده است: تمامی اسناد و مدارک ذیربط با امور تجاری بانک در باره ایران موجود است. تجارت طلا به ایران نه مستقیما بوسیله هالک بانک بلکه با واسطه گری بانک بوسیله اشخاص و یا شرکت های تجاری انجام میشده است.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter