English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

درمان کودکان «شین‌آبادی» متوقف شد

آذوح: سه روزی است که ۱۲ کودک شین‌آبادی برای ادامه روند درمانی خود وارد تهران شده‌اند و هنوز اقدامی برای درمان آنها صورت نگرفته است. خانواده‌های این دانش‌آموزان می‌گویند عدم‌ واریز پول از سوی وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت بهداشت به حساب بیمارستان محب و تیم پزشکی این دانش‌آموزان باعث توقف درمان دانش‌آموزان شین‌آبادی و سرگردانی آنها در تهران شده است.

به گزارش شرق،بر اساس اظهارات والدین دانش‌آموزان حادثه‌دیده شین‌آباد، قرار بود، وزارت آموزش‌وپرورش پنج‌میلیاردتومان برای درمان ۱۲ کودک دارای بیشترین حد آسیب‌دیدگی برای پنج سال روند درمانی به وزارت بهداشت و وزارت بهداشت به حساب بیمارستان محب واریز کند تا روند درمان این کودکان منظم و بدون وقفه انجام شود، اما تاکنون هیچ پولی به حساب بیمارستان محب واریز نشده است و مشخص نیست، این پول در وزارت آموزش‌وپرورش مانده است، یا وزارت بهداشت.

آقای شادکام، پدر سیما شادکام دانش‌آموز آسیب‌دیده پیرانشهری در این‌باره می‌گوید: روز گذشته با توجه به وقتی که دکتر فاطمی پزشک معالج بچه‌ها، به ما داده بود به بیمارستان رفتیم و آقای دکتر فاطمی بچه‌ها را ویزیت کرد و گفت هنوز پولی به حساب بیمارستان محب واریز نشده است.

اظهارات او در شرایطی است که هفته گذشته معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز درمان کودکان آسیب‌دیده شین‌آبادی از شنبه ۳۰ آذرماه خبر داد. دکتر محمودرضا محقق عنوان کرده بود: علت تاخیر درمان این کودکان عدم‌تامین منابع مالی آن بوده است ولی مقرر شد ۱۳‌نفر از این کودکان از روز شنبه در بیمارستان حضرت فاطمه دانشگاه علوم‌پزشکی ایران بستری و روند درمانیشان آغاز شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود به دلیل عمیق‌بودن سوختگی‌های این عزیزان روند درمانیشان پنج الی شش‌سال به طول بینجامد. وی با اعلام اینکه بودجه درمان این کودکان فعلا به صورت علی‌الحساب از سوی معاونت درمان به دانشگاه علوم‌پزشکی ایران پرداخت خواهد شد، گفت: هزینه درمان این کودکان پنج تا شش‌میلیاردتومان خواهد بود ولی تاکنون هیچ بودجه‌ای برای درمان به وزارت بهداشت تعلق نگرفته ولی قرار است، دولت تا پایان امسال بودجه درمان آنان را تامین کند. وی افزود: شاید لازم باشد بر روی هر یک از این کودکان حدود ۱۰تا ۱۳ عمل جراحی صورت گیرد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter