English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اطلاعیه ی ارگان خبری تشکل آذوح در خصوص تغییرات داده شده در آدرسهای اینترنتی و سایتها

آذوح: پس از نزدیک به دو هفته حملات اینترنتی به ارگان خبری تشکل آذوح، تا حدودی از حجم این فشارها کاسته شده و روال کارها به حال عادی برگشته است.

پس از انعکاس گزارشات دیدار نمایندگان "اتحاد آذربایجان جنوبی ( آذوح – گادپ )" با 18 سناتور، کنگرسمن آمریکا و یا نمایندگانشان اولین موج حملات به ارگان خبری تشکل آذوح آغاز شده و روند اطلاع رسانی را با اخلال جزئی همراه نمود.

اما پس از سفر هیات نمایندگان اتحادیه ی اروپا به ایران و دیدار با مقامات ایرانی این حملات به یکباره سیر صعودی شدیدی گرفته و عملا به روز رسانی سایت و دسترسی به آن را با اشکال جدی مواجه ساخت. هیات 8 نفره ی اروپایی در حالی به دیدار مقامات ایرانی رفت که 3 تن از اعضای برجسته ی آن (تاریا کرونبرگ(رئیس کمیسیون حقوق بشر اروپا)، کورنلیا ارنست(نائب رئیس کمیسیون حقوق بشر اروپا)، ژوزف ویدنهولزر(عضو شناخته شده ی کمیسیون ویژه ی مربوط به ایران)) در تماس مستقیم با "اتحاد آذربایجان جنوبی" بوده و پیش از سفر به ایران طی دیدارهای حضوری ضمن کسب اطلاعات جامع از آخرین وضعیت آذربایجان جنوبی درخواستهای (آذوح-گادپ) برای طرح در زمان دیدار با مقامات ایرانی را دریافت نمودند. وضعیت اورموگولو و لزوم دیدار از مکانهای مشکوک اطراف دریاچه، زندانیان سیاسی آذربایجان جنوبی و... از اهم این موارد هستند.

حجم انبوه حملات که اکثرا از سوی سرورهای قرار گرفته در چین-ایران-آمریکا صورت گرفت با تمرکز بر حملات اینترنتی از نوع "دداس" و "تزریق کد به هسته ی سایت"، تلاش فراوانی برای هک، به دست گرفتن سایت و دسترسی به اسناد و رابطان داشت.

با تلاش تیم مدیریتی سایت آذوح نه تنها از دسترسی نیروهای اطلاعاتی ایران به هسته ی سایت جلوگیری به عمل آمد که سیستم امنیتی و هاستینگ نیز علیرغم هزینه ی فراوان مجددا ارتقا یافته و از این پس ارگان خبری تشکل آذوح با دو سایت در دسترس خواهد بود.

آدرس www.azoh.info به عنوان آرشیو مطالب 3 سال گذشته در اختیار مراجعین محترم بوده، همچنین تیم مدیریتی بخشهای اقتصاد آذربایجان جنوبی و اورموگولو نیز به فعالیت خود در این آدرس ادامه خواهند داد.

آدرس www.azoh.org نیز به عنوان سایت اصلی، به ارائه ی اخبار و مطالب جدید خواهد پرداخت.

و با تشکر و سپاس فراوان از شما همراهان ارجمند به دلیل صبر و شکیبایی صمیمانه ی تان در دو هفته ی گذشته؛

گوج، بیرلیکده دیر...

جنبش دانشجویی آذربایجان

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter