English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

انتقادات تند رسول خطيبي از مسئولان نیروی انتظامی: هواداران تراکتور مجرم نيستند

آذوح: رسول خطيبي را مي توان يکي از کم‌حرف‌ترين مربي ليگ برتر دانست که مصاحبه‌هاي خود را به کنفرانس‌هاي قبل و بعد از بازي خلاصه کرده است ولي هر از گاهي مصاحبه‌اي مي‌کند و حرف‌هاي کوبنده‌اي را به زبان مي‌آورد.

رسول خطيبي: هواداران تراکتور مجرم نيستند

به گزارش "ورزش سه"، خطیبی سرمربی تراکتورسازی از هواداران تیمش حمایت کرد انتقادات تندی از مسئولان نیروی انتظامی تبریز داشت. گفت و گوی وی با ورزش سه را بخوانید:

کدام تیم مثل تراکتور هوادار دارد؟

مگر کدام تیم ایرانی بیشتر از تراکتور هوادار به استادیوم می آورد که به ما ایراد می گیرید ؟ البته این آمار برای تراکتور کم است و آن هم علت دارد .همه جای دنیا منت هواداران را می کشند که به استادیوم بیایند ولی در تبریز کاری می کنند که هواداران به استادیوم نیاید ! با هزاران مشکلات و هزینه هواداران به استادیوم می آیند ولی در همان درب ورودی با تشویش و هزار گرفتاری و بد رفتاری وارد استادیوم می شوند و در استادیوم اجازه تخلیه انرژی ندارند و باید مواظب رفتار خود باشند تا مبادا گرفتار شوند ! تماشاگر با استرس بازی را دنبال می کند و در برخی صحنه ها از کوره در می رود و دوست دارد حرص و انرژی خود را بر بازیکن خودی و یا حریف و یا من مربی و یا هر کسی خالی کند ولی با برخورد های ناشایست مواجه می شود .

هواداران حق ندارند با خودشان آب معدنی بیاورند

هواداران تیم من حق ندارند آب معدنی با خود به استادیوم بیاورند ! هواداران تیم من نمی توانند پارچه نوشته و یا بنر بازیکن محبوب خود را به استادیوم بیاورند و دلیل اش نا معلوم است . سر تمرین هواداران به سراغ من می آیند و گلایه می کنند و با من درد دل می کنند و انتظار دارند من مشکلات آنان را حل کنم و من پیگیر این مسائل هستم . قول حل مشکلات را می گیرم ولی در طول بازی دوباره این نامهربانی ها را شاهد هستیم . با این شرایط چگونه انتظار دارید هر روز بر هواداران افزوده شود ؟ در استادیوم یادگار به هواداران تیم من به چشم مجرم نگاه می کنند ! اگر مشکل تبریز هست برویم بیرون از تبریز بازی کنیم .

از ماموران نیروی انتظامی خواهش دارند

من خواهشی از مسئولان نیروی انتظامی و یگان ویژه و سایر ارگان های مربوطه دارم ، به ماموران تحت فرمان خود بگوئید که این هواداران میهمان و ولی نعمتان این باشگاه بزرگ هستند و اگر تراکتور امروز تراکتور است به صدقه سر این مردم و عاشقان این تیم است و باید با آنان مثل یک دوست صمیمی رفتار کرد و اگر آنان نباشند نه تراکتوری وجود خواهد داشت و نه استادیومی و مسابقه ای که آنان بیایند قدرت نمایی کنند . اینها مجرم نیستند ، عاشقانی هستند که برای سر بلندی تیم و شهر و دیار خود آمده اند .

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter