English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

ادامه ی بازداشت جعفر رستمی در زندان مشگین شهر(خییاو)

آذوح: جعفر رستمی راد فعال ملی مدنی آذربایجانی هنوز در زندان مشگین شهر در بازداشت به سر می برد.

به گزارش آذوح جعفر رستمی راد فعال ملی مدنی آذربایجانی که به همراه 9تن دیگر از فعالین ملی مدنی آذربایجان در دامنه های کوه ساوالان ازطرف نیروهای امنیتی واطلاعاتی بازداشت گردیده بود هنوز در زندان مشگین شهر در بازداشت به سر می برد.

این درحالی است که تمامی فعالین ملی مدنی به قید قرار وثیقه به طور موقتی از زندان آزاد گردیدند اما فعال نام برده شده به دلیل پرونده ی دیگری که اداره اطلاعات اردبیل برای وی به جریان انداخته در زندان مشگین شهر به نیابت از زندان اردبیل در بازداشت به سر میبرد.

لازم به ذکر است که فعال در تماس تلفنی با خانواده خود از آزادی اش در قبال قرار وثیقه ی 300میلیون ریالی خبر داده بود بازپرس قاضی عالینزاد برای طی مراحل قانونی پرونده را به دادستان اردبیل ارجاع نموده که مامورین اطلاعاتی به جای انتقال پرونده به دادستانی اردبیل قانون شکنی نموده وپرونده را به اداره ی اطلاعات منتقل کرده اند.

می توان گفت تمامی این اقدامات غیر قانونی در راستای فشا ر مضاعف بر فعالین ملی مدنی آذربایجانی است که برای احقاق حقوق ملی مدنی وهمچنین رفع تبعیضهای حاکم علیه ملت آذربایجان به پا خاسته اند.

جعفر رستمی راد فارغ التحصیل رشته ی ریاضی در مقطع لیسانس از دانشگاه محقق اردبیلی ودر حال حاضر دانشجوی رشته ی مهندسی صنایع در دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل می باشد که به دلیل فعالیتهای مدنی خود درراستای احقاق حقوق ملت آذربایجان بار ها از سوی نیروهای امنیتی مورد تهدید بازداشت وشکنجه قرار گرفته است.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter