English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

محمدرضا رحیمی به «حبس و جزای نقدی» محکوم شد

آذوح: سخنگوی قوه قضائیه ایران از محکومیت محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خبر داد اما گفت این حکم هنوز قطعی نشده است.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه ایران در نشست خبری خود در روز دوشنبه ۱۰ شهریورماه در مورد پرونده محمدرضا رحیمی گفت حکم این پرونده صادر شده و رحیمی به «جزای نقدی و حبس محکوم شده است».

محسنی اژه‌ای افزود به‌دلیل آن‌که این حکم قطعی نشده از بیان جزئیات آن معذور است.

در همین حال محمد‌رضا نادری، وکیل رحیمی به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفت: «حکم محکومیت موکلم هنوز به ما ابلاغ نشده است.»

وی افزود: «این حکم برای ما قابل قبول نیست و با فرض این‌که صحبت‌های آقای محسنی اژه‌ای صحت دارد حتما نسبت به تجدید‌نظر خواهی در مورد حکم دادگاه بدوی اقدام خواهیم کرد.»

نام محمدرضا رحیمی همزمان با رسیدگی به پرونده اختلاس پنج میلیارد ریالی از بیمه ایران و استانداری تهران مطرح شد. به‌گفته مقام‌های قضائی ایران تقریبأ تمامی افراد مربوط به این اختلاس در سال ۱۳۸۸ دستگیر شدند. بسیاری از متهمان این پرونده نام رحیمی را در دادگاه به زبان آورده و اقدامات مجرمانه‌ای را به وی نسبت دادند.

برخی نمایندگان مجلس ایران نیز محمدرضا رحیمی را «رئیس حلقه خیابان فاطمی» دانستند که اختلاس بیمه ‌ایران را انجام داده بود.

رحیمی این اتهامات را رد کرد اما در اسفندماه ۱۳۹۲ کیفرخواستی علیه او منتشر شد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter