English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دیدار تراختور ـ پیروزی میثاق دوباره آزربایجانیها با تراختور و جلوگیری از نقشه های شوم دشمن

آذوح: صفحه ی فیس بوک طیف مستقل آزربایجان – Gamt با اشاره به در پیش بودن دیدار تیمهای تراختور آذربایجان و پرسپولیس تهران می نویسد: با توجه به اطلاعات بدست آمده دشمن فاشیسم فارس نقشه های شومی را برای تحقیر و اذیت هواداران تراختور در سر دارد .

بر اساس اخبار رسیده ، نیروهای لباس شخصی قصد دارند در این بازی در ماءیت هوادار پیروزی تهران ، پلاکارد بزرگ نمایشنامه فاشیستی " خراکتور " را وارد ورزشگاه کنند .

از طرف دیگر خبرها حاکی از این است که دشمن قصد دارد با حمله به اتوبوس تیم محبوب آزربایجان ، رسول خطیبی و بازیکنانمان را مورد آزار و اذیت قرار دهد . همچنین دشمن با سوء استفاده از کم شدن هواداران در فصل جاری می خواهد هوادران تراختور را مورد ضرب و شتم قرار دهد .

بنابراین با این تفاصیل ، طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی با اینکه امسال بنابردلایلی تصمیم دارد کمتر از سالهای قبل فضای ورزشگاهها را سیاسی کند اما بر خود وظیفه می دانیم برای جلوگیری از #تحقیر آزربایجانیها و تیم محبوبمان در بازی اخیر از همه هموطنان غیور تورک در تهران و سایر شهرهای تورک نشین بخواهیم با قدرت تمام #ورزشگاه را پر کنند .

ضمناً با توجه به عدم تحقیق وعده های رئیس جمهور جناب آقای #روحانی عمده شعار این بازی مربوط به ایشان و بر اساس خشکانیدن دریاچه مظلوم اورمیه خواهد بود .

شعار اصلی بازی :

روحانی ، روحانی ، وعده لرین بس هانی ؟

وعده دیدار ما :

روز جمعه 14 شهریور

ساعت 18:50

ورزشگاه آزادی تهران

« طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی »

 

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter